Tijdens de bevalling van mijn zoontje is er bloed afgenomen bij hem via zijn hoofdje om het zuurstofgehalte in zijn bloed en daarmee zijn conditie te bepalen aangezien hij het moeilijk had tijdens de persweeën. Nu bleek later dat mijn zoontje in aangezichtsligging lag waardoor ze het bloed ipv op zijn achterhoofdje, via zijn voorhoofd hebben afgenomen.. Nu heeft hij daar 2 goed zichtbare littekentjes zitten, het lijkt wel een vampierbeet, midden op zijn voorhoofdje. Vraag me af of er meer meiden zijn waarbij dit gedaan is bij het kindje tijdens de bevalling en of je daar nog iets van ziet.
Bij mijn dochter hebben ze dit ook gedaan. Alleen de eerste weken zag je een korstje op haar hoofdje maar nu zie ik er niks meer van, maar bij haar was het ook wel echt op haar hoofdje bij haar haren.
Normaal is het idd op het achterhoofdje en zie je vaak een klein korstje na die tijd en denk dat je er na een tijdje niks meer van ziet.
het kan nog verkeren hoor... hij zal nog heel veel groeien dus voor hetzelfde geld vervaagd dat litteken nog. Maar je hebt wel altijd een kans dat het (heel licht) zichtbaar blijft. (of dat het zich weer toont als hij gebruind is door de zon)
zorg even dat je dermatix krijgt van de huisarts dit help om het minder zichtbaar te maken en dat geneest het sneller.
Onze zoon had het ook maar dan wel waar nu haar zit. Hij had meerdere van die wondjes maar na verloop van tijd kon je er niets meer van zien. Nu al helemaal niet meer natuurlijk vanwege zijn haar.
hey Mum, bij Ties en Sam hebben ze dat ook gedaan maar dat was eigenlijk binnen een week of twee weer helemaal weg. Vind dat het bij Delani wel lang duurt dan...
Bij Femm hebben ze 2x bloed afgenomen tijdens de bevalling. Allebei de wondjes zijn goed genezen. Na 3 weken zagen we er niks meer van.