buikpijn! maak me zorgen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miekie82, 9 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    hoihoi..
    vorige week kreeg ik in het weekend inene hele erge buikpijn en verloor wat bloed. Op dinsdag kreeg ik hierdoor een vroege echo, en daarop was te zien dat alles perfect was, we zagen en hoorde zelfs een hartslag! (6,2 weken).
    Maar die buikpijn is niet over gegaan(bloedverlies wel)! Ik heb nu alweer 3 dagen extreme pijn in mijn buik! Echt menstruatiepijn zeg maar, en niet licht, nee echt krampen! vanmorgen werd ik er weer wakker van en rende gelijk naar de wc, maar er is geen bloed te herkennen, zelfs mijn afscheiding is volkomen normaal! Ik maak me best zorgen, maar ze kunnen niks voor me doen, volgende week maandag krijg ik weer een echo, dus zal nog een hele week moeten wachten!
    Naast dat ik me zorgen maak doet het ook ongelovelijk veel pijn! gelukkig niet continu, maar als ik kramp krijg..poeh!
    Iemand ervaring of weet iemand hoe of wat?

kus miek

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb de in de eerste 12 weken ook regelmatig last gehad van buikpijnen en bloedverlies maar dit is naderhand over gegaan. vk zei ook dat ik me er niet ongerust over hoefde te maken.

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    he meis,
    ik heb ook heel erg buikpijn af en toe, zo erg heb ik het zelfs niet als ik ongi moet worden, het maakt mij ook erg onzeker, vorige week had ik iest roseverlies en dat was van korte duur, en nu had ik vanmorgen weer erge buikkrampen en net ineens voelde ik ineens wat lopen, ik denk nee he....... Ik snel naar het toilet, maar was erg veel creme-achtige afscheiding met heel iets rosig kleurtje.
    Ik denk dat mijn baarmoeder gewoon hard aan het werk is en er dan een bloedvaatje knapt ofzo ;)

Wel fijn dat je al een echo gehad hebt meis. Ik hoop dat alles goed blijft gaan.

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    zijn het echt krampen?
    ik had de eerste weken erg last van steken
    rechts onder en links onder in mijn buik.
    schijnen je banden te zijn.
    hoop voor je dat alles gewoon goed bij je is
    sterkte.
    liefs chantal.

5. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    bedankt voor jullie reacties! fijn(klingt raar) om te horen dat er meerdere zijn met deze klachten! tijdens die krampen ben ik soms zo bang dat er een miskraam komt! Heb al overal gezocht op internet, maar daar kan ik niet veel wijzer van worden, miskraam kan wel met krampen beginnen (ipv bloed) maar meestal begin je dan binnen een dag te bloeden, en dat doe ik niet!
    Bij jullie doet het dus ook echt pijn? Niet gevoelig, maar echt pijn? En niet 1 keer per dag, maar meerdere keren per dag?
    Sorry voor de vele vragen, maar ben gewoon onzerker...end an zeggen ze dat je moet genieten, nou met zulke buikkrampen gaat dat wel moeilijk hoor!

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    in het begin was het echt heel erg.
    de hele dag door nu wordt het steeds minder
    en voelt nu meer als een soort spierpijn.
    zijn de krampen in de buurt van je baarmoeder
    in het midden.
    bij mij meer aan de zijkanten en bij schaambeen.

7. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Bij mij doet het idd echt af en toe vreselijke pijn.
    Net of je aan de diaree komt.... :oops:

8. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ja dat vind ik moeilijk, de ene keer onder mijn navel, dan weer boven mijn navel..het zijn niet die krampjes waar jij het over hebt, want die heb ik ook..dat trekkende gevoel in mijn liezen. Daar maak ik me ook geen zorgen over, dat hoort erbij. nee dit is echt in het midden! Zit maar steeds te hopen dat het mijn darmen zijn, maar het voelt hetzelfde als menstruatiekrampen!
    Nu reageer ik altijd al heel heftig op hormonen, met alles is het bij mij extreem, maar dit is niet leuk meer! (krijg cystes als ik geen pil gebruik, extreme menstruatiepijnen altijd gehad)

Lijk wel een zeur nu...sorry!

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Meis, je bent geen zeur, want het doet gewoon echt pijn als je buikpijn hebt.

Misschien een paracetamolletje?

10. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    ja dat wil ik eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen! Lijkt wel buikgriep! net ook flink op de Wc gezeten! Grrr..moet ik straks nog werken ook! En moet gaan, want was vorige weke dus al ziek naar huis gegaan ivm die bloeding! Ze weten nog van niks, dus moet wel gaan! Bah! ben blij als het volgende week maandag is!

Deel Deze Pagina