Hallo Mijn dochter van 4,5 maand heeft sinds gisteren allemaal rode/roze vlekjes in haar nekje. Ze lijkt er geen last van te hebben en is ook niet ziek/grieperig. Weet iemand wat dit kan zijn? Liefs,Liebe
Lastig beoordelen zo natuurlijk! Misschien heb je een foto ervan? Is ze misschien veel aan t kwijlen? Daar kan het van zijn. Heeft ze andere voeding gekregen als normaal? Ander wasmiddel gebruikt?
Zal zo even kijken of ik een foto kan maken jah Het zit in haar nek dus niet haar hals Zijn kleine rood/roze vlekjes. Ze heeft donderdag haar eerste fruithapje gehad. Zou dus kunne Mjaa raar dat het dan alleen in de nek zit toch? Anders maar ff @ dokter morgen ofzow.
Waar zit het precies? Want mijn kids hebben dit ook gehad, en de jongste nu ook. Zit onder haar nu, in haar nek. Zijn rode vlekjes, en dat noemen ze een ooievaarsbeet. Misschien is het bij jou niet eerder opgevallen omdat het eerder on haar haar heeft gezeten?
Zou het toch even goed in de gaten houden, aangezien je dus ook vanaf een donderdag fruithapje geeft. Het kan een reactie daar op zijn. Allergische reactie kan overal op het lichaampje voor komen, dus ook in de nek. En anders ff de huisarts er naar laten kijken morgen, of even contact opnemen met het CB.
is waarschijnlijk warmte uitslag. als je bb te warm gekleed is krijgt het rode vlekjes achter in de nek en bovenkant rug. ziza kreeg dit ook. mijn ha zei toen dat ik haar gewoon ff met een lauw washandje moest opfrissen. nou het was toen zo weg. hij zei krijgen ze het vooraan in de nek en borst dan is het melkuitslag van voeding die de hals in loopt. hoop dat je hier wat aan hebt.
Kan het een ooievaarsbeet zijn? Heeft m'n zoontje ook. Vak amper te zien, maar soms na huilen ofzo is het wel zichtbaarder. Van die rode vlekjes zijn het dan. Bij mij zei het CB dat het wen ooievaarsbeet is.
had mijn dochter ook. dachten aan de 5e of 6e kinderziekte. gewoon goed vet gehouden met vaseline want ze kreeg er ook een zeer droge huid van, en is weer weggetrokken.