Buikpijn/menstruatiekramp

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Linssiejj, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberley23

29 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb de zelfde krampen!
    snachts wakker worden van de pijn, zwetend, jammerend uit bed.
    gister weer bij de huisarts geweest ervoor, en bleek dus nu echt mijn dikke darm te zijn.
    ik heb soms wel beetje roze slijm verlies, maar geen bruin, maar bruin is meestal oud slijm verlies dus niet te druk maken!
    hele fijne zwangerschap verder!

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik word niet wakker van de krampen.. Ik heb ze zo nu en dan overdag.
    Al sinds donderdagochtend geen bruin verlies meer, was ook maar echt weinig paar x met afvegen..
    Ben nu extreem moe, verder gaat het goed :)

3. zasaa

zasaa Lid

27 mei 2011
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik weet sinds gisteren dat ik mama word (als alles goed blijft gaan). Ik was 4 dagen overtijd. Kan het nog steeda niet geloven! Ik had en heb vaag zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Maar volgens de dokter is dit normaal. Bij mij blijft het bij zeurderig gevoel en geen kramp. Verder gevoelerige borsten, maar niet mega pijnlijk. Ik heb 20 juli echo, omdat dok en ik niet zeker weten hoever ik al ben. Vorige menstruatie duurde maar 1,5 dag en minimaal.

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik heb ook niet echt kramp, het is idd zeurend.. Maar het wordt al minder.. Nu nog paar x per dag. Verdér moe moe moe, honger en pijnlijke tepels en dizzy, en superveel plassen, verder gaat het goed:)

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik heb op dag 20 ook heel veel stekende buikpijn gekregen, kon bijna niet meer lopen, sindsdien trekkend gevoel onderin mn buik richting mijn liezen en moet vaker naar de wc terwijl ik normaal last van obstipatie heb, zelfs medicijnen. Heb erg veel last van mijn darmen, continu in beweging en onprettig. Kan nog niet testen, nu dag 24 en kan ook eigenlijk niet zwanger zijn ivm chemo van mijn vriend waardoor zijn zaad te beschadigd is voor een spontane zwangerschap. Maar als ik jullie verhalen lees, klinkt het zo bekend, wat denken jullie?

6. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    klinkt heel erg bekend Jojo.. wat jij beschrijft had ik ook voor mijn NOD. Dat drukkende trekkende gevoel onder in mijn buik en die buikkrampen.. Mijn darmen gingen ook erg raar doen.. Ben benieuwd! Er is maar 1 goed zaadje nodig ;)

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Haha dat is waar, jou reactie geeft mij hoop ;) ook al wil ik niet te veel hoop hebben, dan is de teleurstelling toch weer zo groot, de spanning van de afgelope week waarin we het slechte nieuws over zijn vruchtbaarheid hebben gehad kan natuurlijk ook voor buikklachten zorgen en de rest kan ook pms zijn. Alhoewel ik dan niet kan stoppen met snaaien en nu echt geen trek heb :) ik wil zaterdag gaan testen. Welke verschijnselen waren bij jou vooral echt afwijkend van pms? :)

8. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Dames, even dat ik het goed begrijp: het kan dus ook zijn dat ik buikpijn, zeurende pijn en lage rugpijn heb als ik net 2 dagen overtijd ben?
    Ik heb die pijn al anderhalve week ofzo, en zou dus (als het echt zo is) nu pas 4 weken zwanger zijn. Is het normaal dat je die klachten dan al hebt? Ik bedoel: met 4 weken is je baarmoeder toch nog niet aan het oprekken? :(

Sorry, dit zou m'n tweede zwangerschap zijn en ik dacht dat het dan allemaal wel relaxter zou voelen, maar ik schiet meteen weer in de stress, haha.

9. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    Die klachten kunnen toch echt op zw schap duiden,je lijf gaat na de innesteling al aan de slag met je hormonen, en de ene heeft er sneller last van dan de. Andere ....
    @ jojo jij ook veel sterkte met de situatie van je vriend, hopelijk brengt een positieve tests weer wat vreugde !

liefs

Deel Deze Pagina