Buikpijn met straling naar de rug, wat kan dat zijn?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Mama van Julian, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Julian

20 feb 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    Ik heb veel last van harde buiken. (geen blaasontsteking, meerdere malen nagekeken) sinds gisteren heb ik een menstruatie achtig gevoel in mijn buik met straling naar mijn rug.
    Ik kan dan bijna niet lopen en het doet behoorlijk pijn.
    Ik doe het al heel rustig aan en lig bijna de hele dag op de bank en op bed. Een uitstapje van 5 minuten lopen is al teveel.
    Verder ben ik steeds misselijk.
    Wat zou dit kunnen zijn?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Mama van Julian,

het zou goed kunnen dat het hoofdje een beetje aan het indalen is. Daar kun je ook van deze klachten van krijgen. Verder is het nu ook echt de termijn van de groeispurt van je kleine waardoor je buik sneller geirriteerd kan zijn en je dus meer harde buiken kunt hebben. Ook komt er dan meer spanning op je banden bij je schaamstreek te staan. Warmte en ontspanning zijn inderdaad de enige dingen die je kunt proberen dan. Misselijk hoort er dan eigenlijk weer niet echt bij. Je zou wellicht een griepje kunnen hebben, had je ook koorts? En wat ook wel zo is, is hoe meer kinderen hoe meer van dit soort klachten. Je bent toch al sneller geneigd je oudste even gauw op te pakken of nog even dit of dat te doen, waardoor je jezelf toch weer sneller voorbij loopt en dat krijg je een keer terug, dus doe het inderdaad nog even rustig aan en hopelijk gaat het snel beter.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina