vanaf wanneer hadden jullie klachten/zwangerschapssymtomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jongemeid21, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

Hallo allemaal.
    Ik ben nu ruim 4 weken zwanger, maar ik vroeg me af vanaf welke weken de meesten van jullie ziek/zwak en misselijk zijn?
    Ik heb namelijk nog nergens last van.

Groetjes

2. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Ik heb nog steeds geen last van misselijkheid of iets dergelijks! Wel veel last van maagzuur, maar ook pas sinds de 23e week of zo.

3. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi,

Alle zwangerschappen zijn anders dus voor de één beginnen kwaaltjes heel vroeg en verdwijnen weer na het 1e trimester, een ander heeft nergens last van en weer een ander is een hele zwangerschap onder de pannen met van alles en nog wat.
    Veel vrouwen vinden het - zeker in het begin - geruststellend om kwaaltjes te hebben. Dat is het bewijs dat ze zwanger zijn. Maar kwaaltjes en zeker kwaaltjes die klachten worden zijn eigenlijk niet bepaald gaaf.
    Wat kan je allemaal krijgen?
    - obstipatie
    - pijnlijke borsten
    - bandenpijn (pijn in je zij / buik)
    - slapeloosheid
    - aften in je mond
    - misselijkheid
    - vermoeidheid (en niet zo zuinig ook)
    - maagzuur
    - vocht vast houden (waardoor weer pezen en spieren pijnlijk kunnen worden)
    - hoofdpijn
    - pukkels
    - afkeer tegen bepaald eten (heel gericht misselijk)
    - angst (bijvoorbeeld om auto te rijden of voor honden)
    - dichtzittende oren
    - bloedneuzen
    - rugpijn
    - bekkeninstabiliteit
    - ....

Nou, maak maar een keuze! hahaha.. Nee, maar alles wat hier boven staat en vast nog veel meer.. is allemaal normaal!
    Geniet lekker van je zwangerschap zeker zolang je geen klachten hebt!

Enne... gefeliciteerd hè?!

Elle

4. OemOethmen

OemOethmen Actief lid

13 jan 2008
    164
    0
    0
    Ik krijg altijd 2-3 dagen na eisprong last van de zwangerschapskwalen, zoals misselijkheid, oververmoeid (val meteen in slaap als ik ff lig), slechte nachtrust, maagzuurbranden en duizeligheid.

5. worteltje2009

19 jul 2008
    59
    0
    0
    Ik ben nu 4 weken zwanger, erg onzeker van alles wat er gebeurt maar eigenlijk voel ik niets bijzonders.
    Heb wel vreselijke hoofdpijn gehad maar dat is nu weer over, ben niet misselijk, geen zere borsten enz.
    misschien dat dit nog komt?

6. najma

najma Lid

10 mei 2008
    52
    0
    0
    Sociaal dienstverlener
    OMG. LEIDEN
    heey,

ik heb naast vermoeidheid helemaal nergens last van.
    heb juist meer trek dan normaal...ipv misselijkheid en niks kunnen eten
    gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. maak je niet teveel zorgen en wees blij dat je nergens last van heb!

liefs

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ik had in begin ook helemaal nergens last van. Maar toen ik 8 weken was kreeg ik telkens een wee gevoel in mijn maag, niet echt misselijk, maar toch geen lekker gevoel. Als ik niet elke 2 uur eet, wordt het weeiige gevoel erger. Wel ben ik al vanaf dat ik 6 weken was erg moe.

8. Jolandre

Jolandre Lid

24 jul 2008
    20
    0
    0
    Doktersassistente
    Oud-Beijerland
    Ik geloof dat het bij mij de laatste dagen erger wordt en ik ben nu 5 wk en 5 dagen. Eergisteren zei ik nog tegen mijn man: moet ik niet meer voelen?
    Nu kom ik doodmoe mijn bed uit, wil het liefste slapen en idd langer dan 2 uur niks eten is niet fijn, dan voel ik me niet lekker en een beetje misselijk. Beetje flauw, dizzy zeg maar.

Nu heb ik gelukkig nog vakantie...........maar dat duurt helaas ook niet eeuwig

9. Amom22

Amom22 Niet meer actief

Hoi,

ik ben nu pas 4 weken zwanger, heb net als in mijn eerste zwangerschap pijn in mijn linkerlies, vreselijke eetbuien en duizeligheid, alleen dit keer allemaal wat eerder. Veel last van de darmen...:S

10. Jolandre

Jolandre Lid

24 jul 2008
    20
    0
    0
    Doktersassistente
    Oud-Beijerland
    Ik lees veel over last van darmen. Hebben jullie dan verstopping of juist dat het erg makkelijk gaat.

IK het laatste, als ik eenmaal ben geweest 's ochtends dan blijf ik gaan totdat ik leeg ben geloof ik. Echt irri, want je wordt er zo wee-ig van!

11. Daggie1984

Daggie1984 Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.435
    0
    0
    limburg
    ik ben in mei gestopt met de pil.. maar heb nu pas (al 2dagen) zere borsten...wat meer pukkeltjes.. en ontzettend moe...
    of is dat nog altijd van de ontpilling?

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Verstopping! Kan dagen niet voor een grote boodschap helaas...

13. Amom22

Amom22 Niet meer actief

verstopping, diarree, verstopping, diarree

14. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Ik had al zwangerschapskwaaltjes meteen na de bevruchting van mijn eitje, en ik merkte gelijk aan mijn lichaam dat ik zwanger was!
    Ik had last van: misselijkheid, duizelig, steken linksonder in mijn buik, moe!, opgezette borsten, opgezette buik, slijmverlies en vaak naar de wc.

Stond er ook niet zo van te kijken toen de zwangerschapstest positief was!

15. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi,

Ik ben eigenlijk net zover al jij en ook nergens last van.
    Ik ben alleen soms best moe en moet wel vaak naar het toilet.

Grt Vanilia

16. michellee

michellee Nieuw lid

27 jul 2008
    1
    0
    0
    Ik ben nu 2,5 week zwanger en heb nu al last van symptomen kan dat wel? of maak ik me gewoon druk.
    Ik heb erg last van de darmen. het rommelt vaak in mijn buik en heb ook hele erge vreetbuie.. dat is gewoon niet leuk meer! Ik heb de laatste tijd ook zo'n erge dorst ik weet niet of dat ook een symptoom is?

17. konijn999

konijn999 Lid

16 jul 2008
    69
    0
    0
    Bediende
    Verrebroek, 0ost-Vlaanderen
    Ik had nogal heel snel last van enige kwaaltjes.
    Moe, misselijk, ongi krampen,...
    Maar deze heb je ook als je ongesteld moet worden, dus erg vage klachten.
    Ik had eerst met prediktor getest 1 dag voor men NOD, negatief.
    De dag van men NOD met clear blue en heeeeeeel lichte streep.
    De dag na men NOD terug met clear blue en dikke streep.

Mensenlichaam zit toch raar in elkaar he.

Nu heb ik nog last van misselijkheid, pijnlijke borsten, af en toe nog ongi krampen, moe en af en toe spierpijn.
    En echt zin hebben in iets om te eten, het dan proeven en echt misselijk worden (niet zo leuk dus en niet goed voor de afvalberg :p )

Morgen men eerste echo!

Bij men vorige zwangerschappen heb ik niks, nada, nothing gevoed, buiten 1 dagje bandenpijn.
    Dus zoals je ziet, iedere zwangerschap is anders.

Groetjes

18. Jolandre

Jolandre Lid

24 jul 2008
    20
    0
    0
    Doktersassistente
    Oud-Beijerland
    Morgen men eerste echo!

Waarom heb je al zo snel je eerste echo?

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hoe kun je nu weten dat je 2,5 week zwanger bent? Je kunt toch nooit een paar dagen na een eisprong/bevruchting al een positieve test hebben?! Denk dat je de weken van voor je eisprong vergeten bent erbij te tellen. Je telt vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie namelijk.

En de een heeft gelijk al kwaaltjes en bij de ander komen die pas na een paar weken of helemaal niet. Het kan dus best!

20. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Wel een beetje vroeg dat je het weet, maar voor alle zwangeren GEFELICITEERD EN OP NAAR EEN GEZOND KINDJE.

Deel Deze Pagina