Wil erg graag stoppen!

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Bertje, Jun 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bertje

Bertje Lid

Dec 27, 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ik ben nu 6 weken zwanger en het lukt me niet om helemaal te stoppen met roken. Ik ben van ongeveer 12 sigaretten per dag bij ontdekken van zwangerschap naar ongeveer 3 sigaretten per dag gegaan. Ik wil dolgraag helemaal stoppen maar heb voor die laatste drie echt een hulp middel nodig. Ik ben drie jaar terug gestopt met roken dmv nicotinepleisters. Uiteindelijk na een jaar, stom stom stom, weer begonnen. Is het mogelijk om de laatste stap pleisters (voor minder dan 10 sigaretten per dag) twee weken te gaan gebruiken? Ik weet gewoon zeker dat mij dat enorm zou helpen maar vraag me af of dit mag in de zwangerschap.. Als de pleisters absoluut niet kunnen zijn er dan andere hulpmiddelen? Ik wacht met smart op uw antwoord want ben eigenlijk wel een beetje radeloos :(

2. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Hallo,

Heel goed dat je de wens hebt om te stoppen. De site van stivoro kan je erbij helpen.
    Pleisters mogen in de zwangerschap.

Succes en hou vol!!!

Groetjes Ineke

3. Bertje

Bertje Lid

Dec 27, 2011
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alles voor mijn kleintje maar de zin in een sigaret is killing, vandaar mijn vraag. Bedankt voor de tip, ik ga meteen kijken!

Share This Page