iemand hier ervaring mee, en of t normaal is? ik ben vorige week maandag bevallen van een gezonde zoon, mn baarmoeder is goed weer 'teruggetrokken'. alleen heb ik sinds 2/3 dagen last van mn onderbuik. gisteren is er nog gevoelt naar mn baarmoeder en dit was best gevoelig, zo niet een beetje pijnlijk. is dit normaal? ik weet ook niet goed waar de pijn vandaan komt, van mn blaas of van mn baarmoeder.... ik voel druk als ik ga staan na het zitten en bij t lopen. ook als mn blaas leeg is. misschien is het normaal en dan vind ik t een beetje onzin om naar de dokter te gaan, maar ik ben niet helemaal gerust.... dus meer nieuwe mama's die er last van hebben?
GEef je BV dan kan het best zijn dat je BMoeder nog samen trekt geloof ik. KSnee gahd dan echt even bellen. En anders gewoon nog even bellen kan ook nog met je VK na zorg is 6 weken
Je baarmoeder was echt helemaal goed? Bij mij was bij beide bevalling de baarmoeder nog iets hoog rond de 8-9 dagen. Dan kreeg ik nog 1-2 dagen flink buikpijn en wat vloeiing. Alsof het laatste restje eruit moest. Daarna was het opeens ook over, en het vloeien ook. Het voelde een beetje ergens tussen menstruatiekramp en weeën. Ook af en toe een half uurtje wat puffen.. Maar als je het te vertrouwd kun je de VK bellen! Zou ik zeker doen als het aan houdt
Ik had dat ook ongeveer een week na de bevalling. Een beetje pijn bij het uitplassen en een gevoelige baarmoeder. Maar het is alweer over dus het hoort er denk ik een beetje bij. Ik vloeide daarna ook nog weer een paar dagen wat meer, inmiddels is het bijna over....
Ik had het idd ook, soort menstruatie-gevoel, maar dan wat aanhoudender. Als je het niet vertrouwt, gewoon vk bellen hoor!
nou, bedankt voor de reacties, het zijn waarschijnlijk mn darmen. ik wilde vandaag even laten testen op blaasontsteking, maar gisteravond werd de buikpijn erger en kreeg ik kramp, naar het toilet geweest en toen was t voor 95% over! nu ik vandaag weer wat gegeten heb, begint t weer iets te zeuren. ik hou t even in de gaten, waarschijnlijk zijn mn darmen even goed in de war. ik vloei normaal. vk wist het zo snel ook niet, daar ik geen koorts heb en normaal vloei, de bm was echt in orde wat ze gevoelt had.