Beste dames, Ik heb een zeer regelmatige menstruatie, iedere maand 26 dagen en de maand erop 30-31 dagen, dan weer 26 dagen en daarna 30-31 dagen enzv. Gemiddeld 28 dagen. Mijn NOD zou ik op 18 juli hebben gehad, en de eisprong op 4 juli. Zelf denk ik dat mijn eisprong op 2 juli is geweest n.a.v. mijn afscheiding.... Nu is deze maand mijn menstruatie niet gekomen. Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en de testen zeggen steeds negatief: kruitvat 2v5, het lijntje is zo licht dat je goed moet kijken om te zien.... vandaar dat ik denk niet zwanger.... Ik heb al sinds 2,5 weken gegroeide, gezwollen borsten en tepels, vlagen van misselijkheid, diarhee, witte afscheiding. Ongelooflijk veel plassen, vaak en veel... Ik drink ook veel water, heb veel dorst. Ben winderig. Ook heb ik een paar keer bruinige afscheiding gehad en een paar vegen oud bloed. Vanmorgen vroeg weer getest, zelfde resultaat en geen menstruatie.... Mijn baarmoeder is gevoelig en ik heb steken in mijn rechterzij... Moet ik nu denken aan een bbz? Of ben ik niet zwanger, ik weet niet wat ik moet doen... Ik begin moedeloos te worden.... Oja, ben ook emotioneel... Alvast bedankt voor de reactie en advies....