Buikpijn na curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mama JaDeBo, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama JaDeBo

Mama JaDeBo Niet meer actief

Echt bizar wat die troep met je lichaam doet he?! En doordat je je dan beter voelt, heb je er ook niet zoveel behoefte meer aan... Zou zelf ook graag wat kilo'tjes kwijt zijn, maar als je je beter voelt, komt ook dat vast wel goed :)

Nu is het even een momentje... en soms is 1 stukje oid al voldoende... net als even die paar momentjes voor jezelf... zo fijn! Ga 's middags ook ff liggen en merk wel dat het echt even nodig is. Verder in de avond ook gesloopt... gister was ik ook al snel in slaap gevallen... en nu werkt het weer ook weer op mijn stemming (grijs/donker/regen) pffff! Straks maar beetje opruimen (als ik er energie voor kan opbrengen)...

2. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik vrees dat iedereen een beetje triest op dit moment erbij loopt door dit weer!
    Maar fijn dat je je al wat beter voelt.
    De emoties zul je al een beetje beter kunnen controleren, maar zo een moment af en toe, zal het weer heel moeilijk zijn.
    Zo kan ik best wel een film kijken waarin een baby en zo wordt geboren, maar als de film gedaan is en doe een rondje met de honden, dan lopen er weer een paar tranen.

3. Mama JaDeBo

Vanochtend de nacontrole gehad, het was idd nog zwangerschapsweefsel wat er in mijn baarmoeder zat. Verder alles goed, gelukkig! Ik mag bellen als ik positief getest heb en krijg dan met 6 weken (ongeveer) een echo in het ziekenhuis zodat ze kunnen zien hoe het eruit ziet... ik vermoed dat ik al een eisprong gehad heb, dus spannende wacht weken gaan weer in!

4. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Ik hoop dat het snel gaat en dat je cyclus zich snel herstelt!
    Ik zit ook ongeduldig te wachten hoe mijn cyclus zal verlopen.
    Vandaag zit ik op dag 36 sinds de curretage, en hier nog niks te bekennen... vorige week donderdag een omo-witte test gehad.
    Heb ondertussen wel een "slijmerige periode" gehad en sta nu droog... :D

5. Mama JaDeBo

Precies die slijmerige periode ja ;) hebben hem goed benut... Nu kan ik volgende week woensdag volens gyn test doen... Ben benieuwd! Iig sinds t weekend wat roze afscheiding en branderig gevoel in mijn borsten (gisteravond leek het alsof er een in de fik stond heel apart)... Afwachten maar....

Hopelijk komt er ook snel meer regelmaat in jou cyclus!

Deel Deze Pagina