help wie kan me helpen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door faye24, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hoi allemaal,ik hoop echt dat iemand mijn verhaal herkent,weet echt niet waar ik het moet zoeken.Ben als het goed is 4,5 week zwanger,positieve zwangerschapstest en bloedonderzoek.Nu het volgende gisteravond/vannacht kreeg ik van het een op het andere moment een pijn dat wil je niet weten het was net alsof er een mes in mijn baarmoeder gestoken werd,en door trok naar mijn vagina en anus.Ik kon het niet houden,kon niet lopen niet liggen zelfs niet bewegen.De pijn was zo ontzettend erg dat ik er van schreeuwde en huilde..Dit heeft ongeveer een uur geduurt en nu is het gevoel er nog lichtjes.Ik dacht dus dat dit een miskraam was maar heb helemaal geen bloedverlies.Ga morgen met mijn urine naar de huisarts.Wie herkent dit?

2. babs81

babs81 Niet meer actief

aj meid! ik hoop dat dit niet iets slechts is!

3. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    dank je wel voor het lezen meissie..weet echt niet waar ik het moet zoeken.ben zelf bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap

4. babs81

babs81 Niet meer actief

maar bbz is toch oo dat je geen overduidelijke zw-test krijgt? en blijft vaag€?

klote man! bel anders even een verlosk,

5. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    zou ik daar nu terecht kunnen op zondag?

6. OOh arme faye. Meisje, ik kan je alleen maar vertellen dat ikzelf 5 dagen voor mijn miskraam ook echt ontzettend veel pijn in mijn buik kreeg. Mijn vriend was sporten en ik lag huilend en als een gek zwetend op de grond van de badkamer te kreperen van de pijn, heb hem gebeld of ie meteen naar huis kon komen. Volgende dag niets meer aan de hand maar 5 dagen later kreeg ik toch ineens een miskraam. Ik heb dus echt geen idee of dit met elkaar te maken heeft gehad. Ik hoop natuurlijk van niet en dat bij jou alles goed zal gaan. Misschien dat ze aan je hcg waarde kunnen zien of die hoog genoeg is? Ik denk dat je daarvoor maandag pas bij de dokter terecht kan. Een hele dikke knuffel en ik hoop dat alles goed komt! Dikke kus Bloempje

7. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Dank je wel lieverd..heel raar maar mijn zwangerschapskwaaltjes zoals de misselijkheid en moe zijn ook weg..snik snik.Heb net de vk gebeld en die zei bbz komt samen met bloedverlies en pijn in de schouderbladen ook een miskraam komt met bloedverlies.Ben nu weer iets rustiger..ze adviseerde me om morgen naar de ha te gaan aangezien ze op de echo nog niks kunnen zien.Ze zei wel dat enkele vrouwen erge pijn in het begin van de zwangerschap kunnen hebben maar toch je gevoel zegt dat het niet goed is en dat is meestal(helaas)juist.

8. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hey deze pijn die jij beschrijft had ik ook, en ik had dus wel een MK, en ik verloor heel veel bloed......

9. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    booboo bedankt voor het reageren..verloor jij bloed tegelijkertijd of ook pas een aantal dagen later?

10. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hey ik werd er smorgens wakker van, en toen werd het heel erg en ging toen plassen, en toen kwam er veel bloed uit, en moest ook overgeven omdat die buikpijn helemaal doorstroomde naar mijn maag..

11. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    wat erg moet dat geweest zijn voor je meis.moet zeggen wist ik maar wat het is geweest.Nu heb ik erge buikpijn en pijn in mijn rug...misselijkheid is verdwenen..nu lijkt het alsof ik ongie ga worden.Heb gisteravond 1 vaag oud bloed gezien maar nu helemaal niks.Zo vreemd is dit..

12. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    tis heel erg maar dat is wel zuur ja,,, ik was vrijdags nog licht misselijk en zaterdagochtend was het over...t was ook best heftig..ik was 5wk en 2 dgn.hoop voor jouw van niet..

13. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    kom er op terug..laat het morgen weten

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Faye ik hoop voor je dat het geen mk wordt! Schrik helemaal van je verhaal...
    Ik hoop dat je een beetje deze dag doorkomt en morgen bij de huisarts meer weet, sterkte en ik duim voor je dat het niets ernstigs is!

15. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    dankje heitje..de tijd kan me niet snel genoeg gaan..dit soort dingen gebeuren altijd in het weekend..ben doodmoe nu ga zo maar even slapen.ben er morgen weer met nieuws

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hoi faya24

wat erg zeg voor je
    meid ik hoop voor je dat het goed komt en dat je zwanger blijft

duim voor je meid

liefs isa

17. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    hi faye,

Ik heb een bbz gehad en die begint inderdaad altijd met bruine afscheiding en dan helder bloed.

Ik hoop echt zo voor je dat het goed zit, kan inderdaad gewoon de groei van je baarmoeder zijn.

Sterkte meid!

18. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Hoi Faye,

MEt een beetje een verdrietig gevoel lees ik je berichtje. Ik heb hetzelfde gisteren gehad, maar bij mij was er meteen een hoop bloedverlies en dus ook een miskraam. :( De steken zijn heel herkenbaar. Doet onwijs pijn en ik kon bijna niet meer zitten en/of staan.

Ik hoop dat het bij jou iets anders is..sterkte!

19. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    dank je wel allemaal voor jullie reacties.De enigste hoop wat ik nu nog heb is dat ik geen bloed heb,dat was volgens de vk een goed teken.Het is nu bijna 24 uur geleden.Ben zenuwachtig en benieuwd tegelijk..klinkt heel raar maar kwam er maar bloed dan weet je tenminnste dat je lichaam het zelf kan doen.En dat je niks ernstigs hebt.Nu haal je allemaal rare dingen in je hoofd.Meiden bedankt allemaal..hoop dat ie kleine erwt gewoon veel ruimte nodig heeft maar ben er bang voor.

20. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @karel wat erg voor je meis...leef met je mee..zo oneerlijk allemaal.sterkte

Deel Deze Pagina