week na curretage weer bloeding

Discussie in 'Miskraam' gestart door frouk85, 29 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frouk85

frouk85 Niet meer actief

ik ben vorige week vrijdag gecurreteerd daarvan had ik de eerste dag flink bloedverlies en stolsels een dag later al veel minder daarna bruinverlies wat ik met een inlegkruisje makkelijk aankon. Nu vanochtend ben ik op de fiets gestapt en toen ik terug thuis kwam ging ik naar de wc en weer allemaal vers bloed ook weer wat stolsel is dit normaal?? Dacht eigenlijk dat ik er bijna vanaf zou zijn.

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Is heel normaal meid,sommige vloeien wel 2 weken!
    Ik ben er na precies 1 week vanaf + die 4dg dat ik al vloeide voor de curretage.
    Ik hoop voor je dat het snel over is!

3. Amy1983

Amy1983 Niet meer actief

Ik had ook ineens na vijf dagen veel oud bloedverlies en veel stolsels (en erge krampen!!). Misschien had ik wel moeten bellen, maar het was op een zaterdagavond en ik zag het niet zo zitten om opnieuw gecuretteerd te worden. Gelukkig heeft mijn lijf alles er zelf uitgewerkt! Op die zondag nog wat stolsels (zonder kramp) en vanaf maandag nog een paar dagen bruin (erg weinig). Maar het is wel voor iedereen anders en je moet je gevoel volgen. Sterkte! Ik hoop dat je snel weer "verder kunt".

4. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Ik had na 20 dagen ineens erg veel rood bloedverlies terwijl ik het vloeien na 9 dagen was gestopt. Heb toen naar de poli gebeld en er werd verteld dat het niet erg was, er moest waarschijnlijk nog iets uit wat je lichaam dan zelf doet. Je moet natuurlijk geen koorts hebben of krijgen, dan wel meteen contact opnemen.

5. frouk85

frouk85 Niet meer actief

bedankt voor de reacties!

het is al iets minder en weer bruin. Ben het zo beu nu.Hiervoor had ik al 2,5 weken gevloeid en nu alweer een week na curretage hoop dat het snel op houd :(

Deel Deze Pagina