Pff ik moet even dit van me afschrijven. Op 2 december heb ik een test gedaan en bleek ik zwanger te zijn van ons tweede wondertje. Ongeveer een week daarna heb ik even wat licht bloed gehad bij het afvegen, maar echt minimaal en was ook na een paar keer weer over dus dat heb ik snel van me af kunnen zetten. Alleen gisteravond op kerstavond opeens bij het afvegen helder bloed met een klein beetje stolsel (ong. ter grootte van een sesamzaadje zeg maar, sorry voor de details). Weg kerstsfeer en vooral het feit dat je nu met kerst ook niet even snel de verloskundige kunt bellen om om raad te vragen.. Vanmorgen ook weer een beetje bloedverlies. Ik heb verder geen krampen of koorts ofzo. Maandag hebben we onze eerste echo gepland en het advies van de vk zou waarschijnlijk ook gewoon zijn dat we tot dan moeten afwachten en dan zullen zien of de zwangerschap nog intact is.. En ik lees dat het twee kanten op kan, 50/50.. maar pff met mijn zoontje heb ik dit totaal niet gehad! Ik heb weinig symptomen van de zwangerschap behalve vermoeidheid, dus ook daaraan kan ik niets anders merken Totaal geen zin in de kerst nu, was het maar maandag...
Ja je staat compleet machteloos! Heel veel sterkte en ik hoop dat je toch een btje kunt genieten deze dagen.. Hier ook lastig. Gister uitslag gehad en was idd partiële mola.. Dus kunnen we samen btje ziten mokken deze dagen! Sterkte meid!
Oh nee wat erg jij ook heel veel sterkte! Hopelijk inderdaad wat afleiding met deze dagen.. wel een erge dubbele tijd zo met feestdagen en verdriet net maar even mn moeder een berichtje gestuurd dat ze weet hoe ik er een beetje bij zit en misschien niet even gezellig ben de hele tijd.. ondertussen nog licht bloedverlies. Stukken minder dan gisteravond maar het voelt niet goed
Een vriendin van me heeft vorig jaar oktober een miskraam gehad.. in november weer zwanger geraakt. Flinke bloeding met stolsels verloren.. paar dagen nadien echo gehad en was een vanishing twin. Waarvan 1 is blijven zitten en een kerngezonde jongen is geworden! Dus het kan 2 kanten op.. sterkte! Mijn vk en de gynea zeiden altijd bellen ook al zijn het feestdagen. Misch iets voor jou om even te bellen? Tot maandag wachten is erg vervelend! Ja hier ook drama.. maar we gaan uit van een vruchtbaar 2015 😊
Ik houd me inderdaad voor dat het ook nog zoiets kan zijn. We kunnen hoe dan ook alleen maar afwachten tot maandag. Ik houd het iig maar goed in de gaten. Verder gelukkig genoeg afleiding.. kom je ook de dagen een beetje door? Mooie positieve gedachte voor het nieuwe jaar! Ik duim voor je
Heel heftig dit en mijn verhaal is minder positief. 3 dagen voor mijn verjaardag bloedverlies, heel weinig en alleen bij afvegen. sppedecho gehad en een kloppend hartje. op mijn verjaardag roze bloed verloren, dag later hele dag vreselijke rugpijn gehad. weer spoedecho toen de visite weg was. was het hartje gestopt, volgende dag geen pijn gehad en de dagverna weeën en weer een dag later de miskraam. Het kan echt 2 kanten op gaan en bij ieder mens is het anders. ik hoop echt voor je dat het voor jou een positief verhaal is en als jebhet morgen nog niet vertrouwd echt de verloskundige bellen! Sterkte!
Ja littlemissme de dagen weer doorgekomen.. gister gelukkig geen verplichtingen gehad en lkkr met ons gezinnetje geweest. Heerlijk! 1e kerstdag was een ramp.. maar 2e kerstdag lkkr rustig 😉 Succes meis! Laat je maandag wel wat weten? Ik duim zoo met je mee!! Dacht gister avond laat nog aan je..
Dankjulliewel. Het zat me totaal niet lekker dus toch vanochtend de vk gebeld. Zijn net terug van de echo. Helaas was er al niks meer te zien. Waarschijnlijk is het al eerder misgegaan. Het bloedverlies had meer weg van een nieuwe maar zeer heftige menstruatie waarmee alles weer schoon is. Omdat ik vrijwel geen symptomen heb bij een zwangerschap heb ik het niet eerder kunnen merken. Op de een of andere reden voel ik me heel rustig nu. Vind het wel heel verdrietig en het nieuwe mensje was zo welkom. Maar het heeft niet zo mogen zijn met dit kindje. Ik deel met jou de hoop op een vruchtbaar 2015 Bedankt voor jullie lieve reacties. Voor jullie ook sterkte en ik hoop voor ons allemaal een mooie zwangerschap in de nabije toekomst!
Dankjewel Nja berustend is misschien een meer passend woord. Vanmorgen al zo verdrietig geweest, heel veel gehuild en ik denk dat ik er al zo van uit ging dat het niet goed was.. Maar wordt wel verdrietig van alles wat nu niet doorgaat. Sowieso al maandag keek ik zo naar uit. Eindelijk naar ons kindje gluren. Nu wordt die dag heel anders. En bv de computer kamer vrij maken voor een nieuwe babykamer... zouden we eigenlijk deze week doen. dat is even slikken.. 2014 is een butjaar.... kom maar op met 2015. Moet voor de balans toch weer wat positiefs komen.
Oow dit is niet wat ik horen wilde littlemissme! Gedsie! Toch heel veel sterkte! Uitkijkend naar 2015!
Dankjewel.. Ja helaas was het toch zo.. Vandaag toch meer aan het nadenken en dat valt niet mee. Inderdaad op naar 2015, hopelijk komen we allemaal snel met beter nieuws