Absoluut geen zin in aanraking,knuffelen,sex

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lindy, 4 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    hallo meiden

Ik vroeg mij af of er meer vrouwen waren die dit hebben?
    want bij mijn eerste hadden we toch wel weer vlot na de bevalling sex.. na 6 wkn ofso..
    en nu.. ik moet er niet aan denken..
    we zijn halverwege de zwangerschap nog 1 keer met elkaar naar bed geweest maar omdat ik flink BI heb en rugpijn ging het gewoon niet en zijn we er mee gestopt.. Nu ook na de bevalling nog veel last van mijn BI en rug en moet er niet aan denken om sex te hebben.
    het gevoel is er gewoon niet.. en weet niet waardoor het komt?
    het idee al :(.. toch vind ik het heel jammer dat ik me zo voel want sex is echt wel een belangrijk iets geweest in onze relatie alles staat nu op een laag pitje..mijn vriend wil mij nu niet eens aanraken..
    een knuffel of een kus is er al zowat niet bij :( en baal hier echt van.. waar door zal het komen? zijn we te druk? of moet ik gewoon weer heel erg wennen aan het idee dat we een 2e kindje er bij hebben gekregen.. ik geef trouwens borstvoeding..
    ook dat werkt volgens mij Bij mij niet helemaal mee.. heb echt het gevoel of dat ik nu van mijn baby ben en niet meer van mijn vriend erg is dat he?

ik baal er gewoon van :( we
    hebben steeds MOT en ruzie om niks en weet zeker dat dit komt omdat we gewoon geen passie helemaal niks meer hebben.

iemand tips?

Ohja moet er wel even bij vertellen dat ik 2 weken na dat ik bevallen ben geopereerd ben er was een stuk placenta blijven zitten en heb daar ontzettend veel last van gehad.. nu af en toe nog buik pijn :(
    IK denk ook dat het gevoel ook komt omdat ik misschien niet durf :(.
    Ik heb trouwens tot 3 wkn geleden gevloeid.

Hoop dat iemand mij wat tips kan geven of mij gerust kan stellen dat ik niet de enige ben..

2. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Weet je....ik had er ook heel lang geen behoefte aan!! Of het de hormonen waren, ik weet het niet 100%. Had ook ontzettende last van haaruitval etc. Dat is over sinds mn dochter 7 maanden is, en opeens is er ook weer een sexleven :D Ik heb gewoon mezelf weer terug en dat voelt super, dus ik denk dat het bij mij ontzwangeren was.... Maar goed, een baby verandert veel in je leven. Wij kunnen nu ook meer meningsverschillen hebben, die gaan vooral om ons meisje hahah. Ik denk dat het wel goed komt!

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Door bv is je libido ook lager schijnt.
    Moet zeggen dat wij hier ook niet echt snel weer sex hebben gehad maar dat kwam omdat ik gewoon geen zin had.
    Na afloop dacht ik wel meteen waarom heb ik zo lang gewacht maar de dagen er na had ik alweer niet zoveel zin.
    Denk mede dat dat kwam omdat het gewoon even heel erg veranderd was en druk was en een deel van "angst" want er is wel een kind doorheen gekomen.

Misschien voor jullie een idee om samen even een avondje weg te gaan om de vlam weer wat aan te wakkeren.

4. Foxter

Foxter Niet meer actief

Pas toen ik stopte met bv had ik weer echt zin.

Maar ik zou proberen goed te praten met je vriend, zodat jullie in ieder geval allebei weten waar jullie staan.

Veel sterkte hoor!

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Hier helaas geen tips. :(

Mijn dochter is nu 2 maanden en we hebben nog steeds geen seks gehad.

Eerlijk gezegd, het maakt mij ook niet zoveel uit, mijn man vindt het minder leuk. ;)

Ik heb er gewoon geen zin in. We hebben wel al gewriemeld enz., maar inderdaad, er is een kind doorgekomen en ik ben wel wat bang voor de pijn.

Voor het ogenblik lijken we meer goede vrienden dan man en vrouw, er is eigenlijk weinig affectie naar elkaar toe momenteel.

Ik hoop dat het snel zal beteren, dit is ook niets zo.

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Haj meiden

bedankt voor de reacties.,..

Ja we hebben er wel over gepraat enzo en mijn vriend snapt het ook wel gelukkig,.

en laten we hopen dat het snel weer normaal is :).
    moet zeggen dat ik het vrijen niet zo mis
    maar meer de dikke knuffels

nu is het zo van ik ben moe ga naar bed lig in bed en ben vertrokken..

Deel Deze Pagina