Buikpijn na echo: herkenbaar?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Subois, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Subois

Subois Lid

14 okt 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Vandaag heb ik een echo gehad voor de nekplooimeting van onze tweeling. Omdat één van de baby's een beetje ongelukkig lag heeft de echoscopist af en toe stevig geduwd. Ik heb sindsdien flinke buikpijn. Tijdens mijn vorige zwangerschappen had ik na afloop van een echo nooit buikpijn. Herkent iemand dit? Begin toch wat ongerust te worden.

Groetjes,

Mirjam

2. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik heb het ook hoor als ze wat harder drukten, had ik bij de eerste ook, na een uur of 2 neemt t weer af bij mij...

3. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad en ze drukte ook behoorlijk hard. Ik heb er niet echt last van gehad, maar toen mijn kat erop ging staan deed het wel pijn. Denk echt dat het komt omdat ze hard drukken hoor, als je echt krampen of heel erg stekende pijn voelt en het houd maar aan zou ik even met de vk bellen denk ik...
    Is het inmiddels al afgenomen?

4. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Had t na de 20-weken echo. Ze bleef maar hard porren, was echt niet leuk. Lag gewoon bijna te huilen op een gegeven moment. Daarna mezelf lekker verwend thuis op de bank met een film en thee en koekjes. Ze weten echt wel wat ze doen, maar leuk is anders.. Lekker rustig aan doen vandaag en morgen!

5. Gosh

Gosh Actief lid

31 aug 2014
    313
    0
    0
    Ja toevallig heb ik hier ook last. Bij mijn weten de eerste leer dat ik hier last van heb. Gisteren een echo gehad. Er werd flink geduwd voor de meting (termijn) en het zit nu nog niet helemaal lekker.

6. Subois

Subois Lid

14 okt 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank voor jullie reacties, ben blij dat ik niet de enige ben. Mijn buik doet nog steeds flink zeer, het lijkt wel spierpijn. Gelukkig geen bloedverlies oid. Ik bel de vk sowieso even, heb niet veel zin om ongerust het weekend in te gaan.

Deel Deze Pagina