help morgen 20 weken echo....wel of niet het geslacht vragen!!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door joepie3, 23 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Hoi meiden,

Wij hebben morgen de 20 weken echo.
    Nu twijfel ik zo of we het wel of niet willen weten. Mijn man maakt het niet uit dus dat is het niet.
    Vorige twee zwangerschappen wisten we het niet en hebben een jongen en een meid.
    Ik twijfel zo.

2. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Waar jij zelf het prettigst bij voelt. Ik heb 2x gekozen om het wel te weten ook vanwege de aankoop van kleertjes, babykamer. Uiteindelijk hebben we voor de fun nog een 3D/4D echo laten doen bij de eerste en ook om het zeker te weten dat het een meisje werd. Bij de 2e nu weer een 3D/4D echo. Maar aan de andere kant vinden mensen het ook vaak leuk als t verrassing blijft tot het eind. Dus tja nogmaals ik zou doen, waar jij je goed bij voelt.

3. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Je zou kunnen vragen of ze het op een briefje wil schrijven en in een gesloten enveloppe doen. Zo kan je later thuis samen beslissen of je het wil weten :D
    Succes met kiezen!

NB: wij hebben er voor gekozen om te het wel te weten! Ik vind het super leuk dat ik het nu weet. Maakt het nog echter voor mij!

4. sweetL

sweetL Fanatiek lid

8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn vriend weet het niet, ik wilde het heel graag weten... Dus ze heeft het me tijdens de 20w echo laten zien, vriendlief had zijn ogen dicht ;)

5. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij wisten het 2 keer niet en deze keer ook niet. Het is echt zo'n leuke verassing als je het niet weet, ik raad het echt wel aan :)

6. joepie3

joepie3 Actief lid

22 mrt 2014
    155
    0
    16
    Ik denk dat we er uit zijn en willen het niet weten.
    Als we zelf iets zien dan is dat ook goed maar zeker weet je het dan toch nog niet.
    bedankt meiden.

7. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Wij weten het ook niet. Ik vind het wel spannend. Ik ben wel heel benieuwd

Deel Deze Pagina