Onregelmatige lange cycli

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Andastra, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Nog meiden hier die onregelmatige lange cycli hebben? Ik word hier echt zot van!

Bij mijn dochtertje had ik het geluk van nooit echt actief te moeten proberen, we lieten gewoon de natuur zijn gang gaan na ons huwelijk en ik was direct zwanger.

Maar nu is het dus een bewuste keuze en we willen zo snel mogelijk zwanger raken om het leeftijdsverschil niet te groot te laten worden.

Ik zit nog maar in ronde 1, dus 'k heb nog niet te klagen, maar ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus zal duren. Sinds mijn bevalling was het altijd 6, maximum 7 weken. Nu zit ik al over 7 weken en nog steeds niets te zien.

We hebben braaf altijd om de 2 dagen geoefend, tot 6 september, aangezien we dan al 6 weken ver zaten in mijn cyclus en ik er dus van uit ging dat mijn vruchtbare periode al achter de rug moest zijn.

Ik dacht mijn eisprong gevoeld te hebben op 3 september. In de nacht van 9 op 10 september ben ik wakker geworden van hele venijnige steken in mijn baarmoeder, waarvan ik hoopte dat het de innestelling was.

Sindsdien regelmatig last van krampjes in mijn baarmoeder. Gisteren ook serieus pijn in mijn baarmoeder na een paar uurtjes rond te lopen. Ik heb ook af en toe steken in mijn borsten. (ik voel normaal absoluut niets als ik moet ongesteld worden, 't is altijd een verrassing ;) ), maar ik denk dat ik mijzelf iets ben aan het wijsmaken. Nu al 3 dagen na elkaar een negatieve test, en moest het mijn innestelling geweest zijn die nacht, dan zou er nu toch al een licht streepje moeten staan, niet? :(

't Is gewoon zo stom dat als 't niet gelukt is, het weer minstens 7 weken wachten is :( Ik ben zo jaloers op iedereen met een cyclus van 28-30 dagen!

Zo, dat is er even uit. Mijn man komt zot van mij de laatste week, dus ik zwijg maar even tegen hem en kom tegen jullie zagen als jullie dat niet erg vinden!

Deel Deze Pagina