Buikpijn na intiem zijn

Discussion in 'Zwangerschap' started by kwekkie4u, Nov 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Hallo allemaal,

Het is mij opgevallen dat ik elke keer na het intiem zijn met mijn man de volgende dag buikpijn heb. Het is een hele vervelende zeurende pijn en het lijkt wel of mijn buik heel hard is.

Wat kan ik er aan doen? :(

2. Blije Door

Blije Door Actief lid

Apr 10, 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Dat zijn de welbekende harde buiken. Als je een hoogtepunt hebt trekt je baarmoeder zich samen en dat zorgt voor de harde buiken. Kan je helaas niks aan doen ;) Je krijgt ook harde buiken van te weinig rust nemen of een blaasontsteking. Dat laatste zou ik wel goed in de gaten houden, zeker icm met het intiem zijn.

Ik was het op een gegeven moment zat dat ik elke keer met de ongemakken liep na de seks en ben er nu dan ook helemaal klaar mee :p Hij wacht maar ff

3. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

Aug 24, 2008
    3,708
    4
    38
    Vervelend meis! Ik herken het wel van mijn vorige zwangerschap, nu gelukkig nog geen last van gehad. Maar ik heb geen idee wat je er aan kunt doen...waarschijnlijk komt het door het groeien van je baarmoeder, die gaat nu natuurlijk steeds meer in de banden hangen en andere organen moeten ervoor wijken. Denk dat je die spanning dan voelt ofzo? Bij mij werd het na een tijdje wel weer beter dus ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat zijn! Maar feit blijft dat seks gewoon anders aanvoelt met een zwanger lijf...

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Vervelend is dat. Hier begon het ook rond die termijn. Dan had ik de dag erna harde buiken, en soms ook bandenpijn. Is weinig aan te doen. Je baarmoeder spant even aan, en dat reageert soms nog even na. Het kan geen kwaad, maar het voelde voor mij niet prettig meer, dus ik heb het maar een poosje gelaten. Nu bij 34 weken lijkt het weer wat beter te worden.

5. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

Oct 18, 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Tsja.. dan inderdaad maar geen sex meer. Pfff wat de pijn dat twee dagen aan blijft houden is verschrikkelijk zeurend.

En niks helpt!

Share This Page