Hallo Een half jaar geleden ben ik bevallen Ik had geen makkelijke zwangerschap Heb bijna alles gehad wat je kan hebben En ik heb een zwangerschapsvergiftiging gehad en bij de bevalling ander half liter bloed verloren en een curettage gehad Na die tijd heb ik nog een tijdje een hoge bloeddruk gehad en ijzer te kort. Ik ben nog lang niet de oude Vreselijk moe en vaak niet lekker Zijn er meer vrouwen die dit hebben gehad en hoelang moesten jullie herstellen? Vooral inspannende dingen zijn super zwaar zo als bijvoorbeeld achter de computer zitten dan krijg ik druk op mijn borst en hoofdpijn en totaal uitgeput
Hier ruim anderhalf jaar geleden hellp gekregen en nog steeds niet de oude. Veel moe en ik kan me nog steeds niet zo goed concentreren zoals ik dat "vroeger" wel kon. het is wel beter geworden dan dat het was maar ik heb gehoord dat het nog jaren (en soms nooit!) Kan duren voor je weer de oude bent
Bedankt voor je reactie. Wat super vervelend dat je nog steeds en misschien nooit de oude word. Dit had ik niet gedacht
De concentratie en geheugenproblemen die ik na de zwangerschapsvergiftiging heb opgelopen zijn niet veel beter geworden tot nu toe. Nu voor de tweede keer zwanger, dus ik ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan.
Hmm ook al Wat ontzettend vervelend dat beloofd niet veel goeds Ik hoop dat het niet erger word bij je tweede zwangerschap Maar ondanks dit alles heb ik het er zeker voor ocer gehad!
Hier ook PE/HELLP gehad. Heeft lang geduurd voordat ik weer veel prikkels kon verdragen en mijn geheugen en concentratie weer terug was. Mijn geheugen werd een stuk beter na een baanwisseling waarbij er plots veel van mijn geheugen werd gevraagd. Mijn ervaring is dan ook dat het wel trainbaar is. Vermoeidheid heeft ook lang geduurd, zeker anderhalf jaar..