Het hoeft nog niks te betekenen. Bloedverlies/ bruinverlies kan echt 2 kanten opgaan.. ik heb van week 5 tot 9 ontzettend veel helder rood bloed verloren. Dacht niet eens meer een vruchtje te zien op de echo en nu 41 weken en aan het wachten op mn jongen.. Zou even je vk bellen als je je zoveel zorgen maakt. Misschien kun je een echo krijgen.. je zou nu al een kloppend hartje kunnen zien misschien en anders zeker wel over 4 a 5 dagen. Ik hoop echt voor je dat alles goed zit en heel veel sterkte
Bloedverlies kan echt alle kanten op. Die onzekerheid is killing maar zolang niet doorzet en geen krampen is er nog niets aan de hand. Seks gehad? Geniest of gehoest? Misschien een wondje aan de baarmoeder mond.... En indd. Morgen even vk bellen. Mag je misschien wel even langskomen
Net weer naar de wc geweest en gelukkig niks meer gebloed. Maar ook niet kunnen slapen nog. Seks hadden we de avond er voor en heb verder ook niks geks gedaan. ik moet vanmiddag werken, zo rot. Wil het liefste gelijk een echo laten maken. Twee weken daarop wachten trek ik echt niet
Een echo heeft vaak pas zin als je tegen de 7 weken aanzit. Bij beide zwangerschappen had ik bloedverlies vanaf 5/6 weken. Steeds een beetje en ook echt rood. (Beide zw zijn verder goed gegaan) Bel je vk even voor overleg en hopelijk geruststelling. Ik las destijds dat 50% goed gaat bij bloedverlies dus een grote kans op een goede afloop. Sterkte, ik schrok er ook steeds van. Zelfs bij mijn huidige zwschap terwijl ik het bij de eerste ook had.
Bruinverlies is oud bloed. Kan wat innestelingsbloed zijn bijv. De kans dat t niks is is veel groter dan de kans dat t wel wat is. Die 50/50 is alleen bij echt wat helder bliedverlies. Een veeg bruin kan van alles zijn..
Waarom heeft een echo pas zin bij 7 weken? Ts,bruinverlies kan van alles zijn.Ik zou even je vk bellen,en vragen om een echo.
Als je onzeker bent, voel je dan niet opgelaten om je VK te bellen en desnoods om een echo te vragen. Als je 6 weken zwanger bent zou je hartactie kunnen zien. Ik heb zelf rond de 6 weken ook bruin bloed verloren, gelukkig had ik al een echo gepland die zelfde dag en zag ik diezelfde dag nog een kloppend hartje. Dat stelde mij erg gerust. Sterkte, ik herken je onzekerheid.
Goed dat je hebt gebeld.. Ik hoop dat alles goed is en dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben <3