Hallo, Ik heb sinds een tijdje nadat ik gemeenschap heb gehad wat roze/bloedverlies. Vorige cyclusronde dacht ik dat het misschien rond de eisprong was...en dat de baarmoeder misschien laag lag en daarom overgevoelig was en een beetje roze afscheiding eruit liep samen met het sperma van m'n partner. Nu zit ik op cyclusdag 10 en had het gisterenavond weer na het vrijen. Het is niet donkerbloed, maar heel roze/waterig en een behoorlijk plasje in m'n slipje. We vrijen niet wild ofzo dus gevoelsmatig heb ik niet het idee dat het daar aan kan liggen. Moet ik me zorgen maken en ermee naar de huisarts gaan? Alvast bedankt voor het antwoord. Liefs Mirre
Hoi mirre, De baarmoedermond is zeer gevoelig waardoor je tijdens het vrijen een klein wondje kan veroorzaken dit is niet erg en geneest weer snel maar daardoor heb je wel wat bloed verlies. En om dat je net gemeenschap hebt gehad, je vochtig bent en er nog sperma uit je schede komt lijkt het inderdaad best veel. Je hoeft je hier geen ozrgen over te maken! Groetjes imke