Na een miskraam eind november vorig jaar weet ik sinds gister dat ik weer zwanger ben. Kan het eigenlijk niet geloven en vind het heel eng, wat als ik weer een miskraam krijg? Maar goed, we proberen positief te blijven en gaan er voor.
Ik wil je toch feliciteren met je zwangerschap. Snap best wel dat je bang bent dat het opnieuw mis zal gaan, maar daar moet je eigenlijk niet te veel aan denken, anders maak je jezelf helemaal gek met die gedachten. Probeer idd positief te blijven, en durf toch een beetje te genieten ookal is het moeilijk. Groetjes en liefs, Charissa
Kan me je ongerustheid heel goed voorstellen... Na een week of 13 zal ook jij gaan genieten! Ik heb zelf Mei 2006 een hele vroege miskraam gehad en ben pas in september weer aangeteld, dus ik weet wat je voelt... Dus toch een voorzichtige proficiat meid... liefs Catheleine
Hoi Zonnebloem, allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me je ongerustheid heel goed voorstellen. Zelf ben ik nu ook weer zwanger na meerdere miskramen op rij. Pas na een paar echo's kon ik echt geloven dat het nu toch echt wel eens goed zou kunnen zitten. En zie banner. Inmiddels ben ik al weer bijna 15 weken zwanger. Na een miskraam is het vaak veel moeilijker om te genieten van en te vertrouwen in je zwangerschap. Dat moet echt groeien, maar geloof me, het gaat echt komen. Nu lijkt het nog een eeuwigheid voor je aan die magische grens van 12 weken zit, maar geloof me, achteraf zul je zien dat de tijd eigenlijk best nog wel snel is gegaan. Hier onder zwangerschap is ook een topic 'zwanger na miskraam. Als je het leuk vindt, kom dan daar gezellig aanschuiven. We zitten daar allemaal in hetzelfde schuitje en we kunnen je helpen deze eerste moeilijke weken door te komen.
Het leven komt zoals het komt; soms is dat met veel verdriet, maar soms ook met veel vreugde! Helaas kan alleen de tijd uitwijzen of het goed blijft gaan dit keer, maar daar gaan we voor duimen! Hier ook een voorzichtig felicitatietje! Want dat is het zeker waard!
Geweldig dat je toch zo snel weer zwanger bent. We gaan met z'n allen duimen dat het nu goed mag gaan! Kan me heel goed voorstellen dat je zenuwachtig bent hoor.
Gelukkig ben je realatief zo snel weer zwanger! Ik heb er een stuk langer op moeten wachten.. Ik wens je heel veel geluk meid! En zeker van de vervroegde echo gebruik maken! Het heeft mij extra rust gegeven! Ik heb zelfs rond week 10 een pretecho laten maken om het hartje nog eens te zien. Dat gaf mij extra rust. De 12 weken zullen lang duren... ik ga voor je duimen! Groetjes Jendo
Probeer er toch van te genieten meid, heb vertrouwen in je lichaam, het is toch de natuur die beslist. Ik heb na mijn miskraam van vorig jaar in mei tijdens de eerste maanden van deze zwangerschap ook geen roze wolk willen zien maar ben inmiddels al 25 weken en alles gaat tot nu toe prima! Veel succes!
hai zonnebloem ik mag je de hand schudden ook na een mk heeel pril weer zwanger superspannend maar vol vertrouwen! heel veel geluk de aankomende maanden meis, en dat alles nu echt goed mag gaan x
Meid, logisch dat je bang bent... Maar toch een FELICITATIE voor jou... Probeer ervan te genieten ! =xxx=