Buikpijn na orgasme?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mommy11, Feb 5, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

Apr 7, 2015
    905
    202
    43
    Hoi meiden,

Rare vraag misschien, maar lichte buikkrampen na een orgasme, is dat wel normaal?
    Sinds ik weet dat ik zwanger ben had ik al liever geen seks, vind het toch eng en bang voor een miskraam, wat niet nodig is, ik weet het maar toch...
    Maar vandaag toch maar geprobeerd, mis het toch ook wel een beetje he 😳 En nu dus al even lichte krampjes erna.
    Herkent iemand dit? En is het niet erg?
    Goh, wat kan je je dan een zorgen maken om de gekste, of eigenlijk normaalste dingen he. :p

2. Toet85

Toet85 Actief lid

Jul 9, 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is normaal!

3. Givenchy

Givenchy Bekend lid

Jan 28, 2016
    873
    0
    16
    Ik heb krom gelegen van de pijn...was echt heftig!

4. Liefde28

Liefde28 Actief lid

Sep 6, 2014
    123
    26
    28
    Female
    Doktersassistente
    uit Limburg
    Hier ook gehad! Geen zorgen. Hoort erbij!

5. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

Apr 7, 2015
    905
    202
    43
    Gelukkig maar... Dat het normaal is, niet dat het zo pijnlijk kan zijn.
    Bedankt voor jullie antwoorden :)

6. Rannie

Rannie Actief lid

Dec 21, 2012
    442
    56
    28
    Female
    Is normaal! Heb het ook gehad, mijn vk vertelde me dat het helpt om na je orgasme op de linker kant te liggen dan zakt het al snel af.

7. Kache

Kache VIP lid

Jan 11, 2012
    6,257
    1,165
    113
    Was voor mij een reden om al snel van orgasmes af te zien ;), vond de pijn erna erger dan dat ik het orgasme lekker vond ;). Niet veel later werd het orgasme zelf ook erg onaangenaam.

En na 20 wkn of zo werd ook penetratie pijnlijk, gecombineerd met ernstige zwangerschapskwalen vanaf het begin (mn moe en misselijk), kun je op 1 hand tellen hoe vaak ik seks had tijdens de zwangerschap :)...

Na bevalling was alles al snel weer al vanouds :p...

8. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

Aug 6, 2013
    869
    1
    18
    Hier ook last van! Zeker een uur nog harde buiken.. voelt idd niet prettig. Ohja en bij mij maakt t niet uit of ik wel of geen orgasme krijg (we dachten laten we seks zonder een orgasme proberen, maar dat voelt dus t zelfde).
    Zolang je de seks fijn vind nog gewoon blijven doen. Ik bem inmiddels 31 weken en heb er nu gewoon minder zin in. Die dikke buik en rugpijn werken niet meer zo mee :)

9. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

Sep 26, 2015
    1,256
    2
    38
    Female
    Hier ook! Dacht nou probeer het weer eens en had voor de zekerheid al gegoogled of het gaan kwaad kon hahaha. En las meerdere verhalen over de buikpijn. Toch gebeurd en idd echt kramp daarna!! Duurde niet heel lang maar sindsdien niet meer gedaan haha.

10. Punky16

Punky16 Actief lid

Jun 5, 2015
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had in het begin wel last van buikpijn en krampen. Maar na een week of 14 was dat over. Mijn libido is de hele zwangerschap prima geweest. Dorn het nog streeds zo'n 4 à 5 keer per week.

11. Annebeth

Annebeth Bekend lid

Sep 11, 2015
    688
    449
    63
    Ik had het heeeel erg, tot een week of 12. Is volstrekt normaal al voelt het niet zo. Daarna was ik er compleet van af, en doet alles het weer gewoon, haha ;)

Share This Page