Buikpijn na vlokkentest

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Roxy1994, Aug 29, 2024.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roxy1994

Roxy1994 Fanatiek lid

Nov 30, 2018
    2,665
    1,603
    113
    Female
    Hoi allemaal

Hier heb ik afgelopen dinsdag de vlokkentest vis de buikwand gehad. Ik las dat je dan geen bloedverlies hoort te hebben. Ik heb al sinds dinsdag avond heeel af en toe na het plassen wat oud bloed met afvegen. Echt heel weinig iedere keer een klein veegje. en niet iedere keer na het plassen. Dit roept alleen bij mij enorme angst en trauma naar boven van 2 jaar geleden waarbij ik ons zoontje ben verloren met 15+1 nadat de vlokkentest verkeerd was uitgevoerd ( deze was vaginaal gedaan)

Ik had toen een dag erna meteen bloedverlies oranje/rood en enorme buikpijn. Ik heb nu wat buikpijn maar met name links en rechts onder dus lijken meer de banden te zijn.
    Dus mijn vraag is hoelang hadden julllie buikpijn en is er iemand die een vlokkentest heeft gedaan via de buikwand waarbij ook een klein beetje bloedverlies optrad? Heb gister nig een echo gehad en er was nergens een bloeding te zien. Maar, waar komt dan dit oude bloed vandaan? De gynaecoloog van t amc zei dat het kon dat er met het prikken wat bloed uit de placenta gedruppeld kon hebben wat er nu uitkwam en maakte zich absoluut geen zorgen zolang t oud bloed was en weinig bleef .. maar toch heb ik nu enorme flashbacks en ben ik als de dood dat het straks weer mis gaat…

Share This Page