Het gaat wel erg rond met overgeven en diarree. Maar als je er niet gerust op bent of ertegenop ziet zo de nacht in te gaan zou ik zeker even bellen. Heeft je kleintje ook diaree en overgeven?
Als het erger wordt wel bellen hoor meid! Hier kan je zeker wel om bellen! Ook beterschap voor je kindje!
Ik zou toch echt even bellen hoor! Als dit inderdaad een blindendarmontsteking is, moet je hier niet te lang mee wachten!
Ik zou voor de zekerheid bellen, en je urine na laten kijken! Zou voor mij een blaasontsteking kunnen zijn...
Vind het erg grappig ts vraagt advies hier iedereen zegt toch wel zou even bellen... En wat doet ts... Toch maar niet... Zonde topic dus..
Inderdaad, dan ook niet miepen als je morgen niet meteen terecht kan bij je eigen huisarts. Gewoon de HAP bellen!
ja nog steeds veel pijn in mijn onderbuik maar hij is niet hard en als het je blinde darm is dat zou die hard moeten zijn zei de dokter heb nog geen uitslag van het bloed denk pas na 12
gek dat ze niet ook je urine hebben onderzocht op bijvoorbeeld een blaasontsteking. Veel sterkte iig, hoop voor je dat het meevalt!