Watje denken jullie hierover??

Discussie in 'De lounge' gestart door taartje, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Hoi meiden,
    Ik heb een vraagje, omdat ik ergens maar over blijf nadenken,
    Gisteren zijn wij met de ouders van mijn man uiteten geweest, voor Sinterklaas,
    Wij kregen allebei een chocola letter, en ons zoontje van twee kreeg helemaal niets, ik vind dit eigenlijk best wel vreemd,hij hoeft echt geen groot kado ofzo, begrijp me niet verkeerd, maar het blijft voor mij een raar gevoel geven,ik had liever gehad dat ze ons niets had gegeven, en ons zoontje iets voor dat geld had gegeven,hij keek nu echt zo van , en ik dan?
    Hoe denken jullie hierover/ wat vinden jullie hiervan??

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind het iig niet normaal

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Misschien vinden ze dat een kind van 2 er nog niks aan heeft? Ik zou het zelf ook vreemd vinden hoor.

4. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja dat vind ik ook wel een beetje raar. Sinterklaas is een feest voor kindjes dus dat de ouders overgeslagen worden vind ik niet gek, maar een kindje wel... (geef dan niemand iets, das wel prima dat moet iedereen zelf weten).
    Misschien hebben ze niet echt door dat hij het al beseft?

5. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Heel raar! Hoe zijn je schoonouders normaal gesproken mbt het geven van kado's? Zijn het altijd van die Vrekken of zitten ze heel erg krap?

6. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja misschien denken ze er wel zo over. Is het hun eerste kleinkind??

7. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    dan zou ik zoontje een chocolade letter geven of een kleinigheidje en dan de ouders niks, wel erg sneu.

8. Een beetje raar en niet leuk voor jullie kindje.
    Misschien toch maar eens een balletje opgooien en vragen waarom.

9. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Tja ik vind het ook wel raar eigenlijk, vind sowieso Sinterklaas een kinderfeest en geen volwassenen feest maar goed.

10. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Mijn schoonouders geven nooit zomaar iets,alleen met verjaardagen,mijn zoontje heeft iets gekregen met zijn geboorte zijn eerste verjaardag zijn tweede verjaardag,ik ben nu 36 weken zwanger van ons tweede kindje en ook daare hebben we niets voor gekregen zelfs geen kaartje ofzo,
    Ik heb geen idee of ze krap bij kas zitten,het lijkt niet zo,maar goed dat laat ik dan maar ff buiten beschouwing, maar ik vind dit echt niet leuk eigenlijk,het irriteert me ook wel, om zo'n kind er maar gewoon bij te laten zitten....

11. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Zou het ook een btje raar vinden maar idd misschien denken ze dat hij het nog niet snapt, mijn schoonzus dacht ook dat Onze dochter er niets van snapt ondanks dat ze zelf een kleine heeft maar die is een stukje jonger dan onze meid.

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Gezellige schoon/grootouders dan, heel sneu voor jullie kinderen! ;) Kan je man niet met hen hierover praten, het zijn zíjn ouders tenslotte.

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    beeeeetje apart idd!

14. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Maar dan had je er zelf toch ook op in kunnen spelen en tegen je zoontje kunnen zeggen, wil jij deze uitpakken? Of zullen we die samen op eten?

15. Verox

Verox Niet meer actief

Misschien dat ze moeilijk in kunnen schatten of ze hem iets mogen geven? Ik heb zelf nog geen kinderen en vind het met de kleine kindjes van anderen altijd moeilijk in te schatten. Ik vraag me dan bijvoorbeeld af of het kindje al oud genoeg is om bepaalde dingen te eten, maar vraag het dan ook meestal aan de ouders.
    Ook zomaar cadeautjes geven vind ik moeilijk, omdat de ouders daar misschien niet van gediend zijn.

Maar voor een opa en oma lijkt dit mij na twee jaar toch geen punt meer. Ik vind het ook vreemd.

Die is mooi! Dat moet ik onthouden. Sommige mensen weten zo goed hoe ze op bepaalde situaties in kunnen spelen. Dat vind ik zo knap! Ik bedenk dat altijd achteraf pas!

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Raar! Had dan die chocoladeletter aan je kleinzoon gegeven. Had ook gewoon gezegd tegen mn zoontje, kijk schat deze is voor jou van sinterklaas! ;)

17. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Nee, das niet leuk idd! Sla dan de ouders over...

18. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ah wat sneu!

19. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Hier is het anders: zelfs mijn dochter van 3 maand krijgt een chocoladeletter. Niet 1 maar zelfs 3. Vind het een beetje onzin, ze snapt het toch niet. Maar voor je zoontje van 2 is het wel erg sneu!! Sinterklaas is voor kids en niet voor ouders.

20. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    @anica, ik ben er ckers wel op in gegaan hoor,ik zei idd tegen mijn zoontje, pak jij hem maar uit,mijn schoonmoeder zei nee die is voor mama,waarop ik weer zei,nou schat pak hem maar uit , dan mag je wel een stukje,verder stonden we allebei, mijn man en ik, een beetje met een mond vol tanden,ik ben er later alleen met mijn man op terug gekomen,en hij gaat er nog wel wat van zeggen,in ieder geval om uitleg vragen, en zeggen dat dit niet werkt zo voor een kind van twee,ookal had je hem bij wijze van maar een paar pepernootjes gedaan...

Deel Deze Pagina