hallo, even kort: heb 21 mei een vmk gehad,moest die dag ongi worden en werd dat ook. 2 weken later bloedafname voor hcg daling en op 6juni was deze 11. vanaf 21 mei ben ik terug beginnen tellen met de nieuwe cyclus,dus ik zou 18 juni mijn nod hebben en s'morgens teste ik positief met een urinetest en die ochtend heb ik bij de ha een bloedtest laten doen en deze was 6. zou dit een nieuwe zwangerschap kunnen zijn of is dit nog van de mk? heb net wel met mijn gyne gebeld en die zei dat er ergens een fout was,of de test is fout of de bloeduitslag is fout,maar ik kon niet positief testen met een hcg van 6. nu ben ik wel een beetje bang geworden... bang dat het nog van de mk is en misschien kan jij me wat geruststellen in afwachting? ook even een foto van de test:
Hallo, Qua jou zwstest kan ik niks zeggen want daar moet ik echt de bijsluiter van hebben om er wat over te zeggen, elke test is weer anders. Maar heb je HCG 6 dan kan jou zwstest niet positief zijn. Ik kan niet zeggen of je opnieuw zwanger bent of toch nog van de miskraam. Wacht een week en laat dan nogmaals je HCG testen als deze stijgt is het van een nieuwe zwangerschap. Groetjes Ineke