Zoals de titel al doet vermoeden heb ik dus echt gigantisch borrelende darmen, zo erg dat je ze continu voelt en hoort Ik heb de hele zwangerschap geen last van mijn darmen gehad, gaat juist geweldig, ik slik al jaren morfine en kan nooit goed naar het toilet gaan, heb er poeders van de dokter voor maar sinds ik zwanger ben heb ik die poeders niet nodig en kan ik elke dag goed naar het toilet dus helemaal gelukkig mee Sinds gisteren rond 16:00 begonnen mijn darmen te borrelen, het voelt echt heel erg raar omdat het precies onder mijn ribben zit, het kriebelt, borrelt en voelt gewoon niet prettig. Ik heb geen last van winderigheid of andere ontlasting dus behalve dat borrelen is er niks aan de hand maar het loopt nu een beetje de spuigaten uit want je hoort het nu ook borrelen wat niet zo fijn is als je naast iemand zit Is dat echt normaal??
Hoi Drieka, Of het normaal is weet ik niet maar ik heb er ook gigantisch last van, gaat beetje op en af qua weken maar deze week is het net een borrelfabriek. Dus zal er wel bij horen??
Dat zal dan wel , heb er eerder nog helemaal geen last van gehad maar nu, je kan me gewoon horen aankomen
Ik weet ook niet of het normaal is, maar ook mijn darmen rommelen er aardig op los! Ook vriendinnen heb ik erover gehoord, dus gek is het in elk geval niet. Iedereen heeft wel van die gekke dingetjes volgens mij in haar zwangerschap
Ik heb ook vrij hoog het geborrel zitten. Ik heb er niet iedere dag last van maar zodra het komt vind ik het wel een heel vervelend gevoel. Voel het echt naborrelen tot bijna borst hoogte. Kan dat allemaal van de darmen zijn? Of misschien ook van de maag?