De titel zegt het al.. Wanneet beginnen de symptomen bij jou En welke symptomen waren dat. Nadat ik vorige week erachter kwam dat ik pril 4 wkn zwanger ben was ik al behoorlijk misselijk had vaak een opgezette buik en moest veel plassen. Nu een week later komt de misselijkheid met vlagen krijg steeds meer buikpijn en vaak na de wc. Maar ook mijn borsten beginnen nu behoorlijk gevoelig en pijnlijk te worden.
bij mij begonnen de symptomen toen ik wist dat ik zwanger was.. en teste met 4 weken posi. had vooral de eerste 2 weken last van krampen in me onderbuik en me borsten gingen zeer doen en doen dat nog steeds. en nu ben ik ook al een week lang de hele dag misselijk erg vervelend maar het is voor een goed doel. en plassen moet ik ongelofelijk veel. oja en ben honds moe de hele dag
Bij mij waren het gekke/drukke dromen dat ik al een week ofzo had voor NOD. Verder waren mijn borsten gevoelig (terwijl ik dit nooit heb) en sneller/vaker moe enzo. Na NOD (en positieve test) lichte krampjes in onderbuik en spierpijn in mijn bovenbenen.
Erg verschillend dus. Nu je het zegt over spierpijn heb ik ook vooral in mn armen dacht dat dit door het werken kwam maar kan dus ook een symptoom zijn. En mischien een rare vraag maar hebben jullie ook veel last van slijmverlies (doorzichtig beetje gelig) en vaak aan de diarree?😊
Ik heb een beetje last van mijn borsten,gespannen. Spierpijn in bovenarmen,bovenbenen en een dikke buik (opgezet) lijkt wel of ik al 4 maanden zwanger ben Verder ben ik moe,veel naar de wc diarree ja ,gelukkig nog niet misselijk. En afscheiding,nou best mooi lijstje dacht ik zo
Heel erg duizelig, misselijk en gevoelige borsten, dit was allemaal voor de positieve test. Ik kwam savonds na het werken thuis en zei tegen mijn vriend dat ik zwanger was. Ook mijn vriendin zat erbij en die dachten dat ik gek was. Vriendin test meegenomen volgende dag en knalpositief.
Heel veel en raar dromen. borsten gingen al erg snel groeien. en.. vanaf dat ik zwanger ben nies ik elke dag. (Onbekende kwaal) misselijkheid en overgeven begon met ong. 7 weken. Daarvoor extreme eetbuien gehad...
Ik voel me niet anders dan normaal, maar bij mij is het nog erg prik natuurlijk!!! Het enige wat ik voel is een soort van menstruatiepijn.
Hier idd ook wat meer afscheiding maar gewoon wit/doorzichtig niks geks. En idd ook vaker buikpijn maar nog net geen diarree. Smakelijke verhalen zeg haha!
Haha ja sorry maar ik vroeg het me af omdat dit voor mij de 2e keer is na de 1e een leeg vruchtzakje te hebben had namelijk ook wel last van symptomen maar niet zo erg als nu
een paar dagen voor NOD begonnen mijn 'symptomen'.. Was ontzettend moe.. Mn borsten deden zeer.. En was erg prikkelbaar.. En dat is nu eigenlijk nog steeds zo
1 week voordat ik positief testen Had ik gevoelige tepels en heel erg moe ik moest overdag op bed gaan liggen, vreetbuien De symptomen van nu Nog steeds geen gevoelige borsten alleen pijnlijke tepels Heel de dag Door misselijk, Pijn met niezen , veel plassen en vaginale schimmel pff zo vervelend symptoom 😠 En soms menstruatie buikpijn
Morgen 7 weken! 😀 Nauwelijks symptomen hier. Klein beetje "blauwe plek pijn" in mijn borsten en sinds 2 dagen in de ochtend lichtelijk wat weeïg gevoel. Echt misselijk kun je het niet noemen, maar durf ook niet veel te eten. Sommigen van jullie die echt ziek zijn?
Haha voel me best raar nu, ik ruik dingen heel sterk waardoor ik totaal geeen eetlust heb. Deo van men vriend stinkt ook vreselijk haha. Verder ben ik er achter gekomen dat ik na de eisprong altijd gevoelige tepels heb en dan zo n halve week voor ik ongesteld moet worden is dat weer weg maar dat is nu dus niet het geval nu doen niet alleen men tepels maar heel men borsten pijn(gevoelig) maar dat ruiken vind ik zo raar vooral omdat ik t niet bij jullie zie staan haha
Nou ik ben strontverkouden en normaal ruik ik ook helemaal niks. Maar soms ruik ik de geur dubbel goed wat vooral met vlagen komt. En erg vermoeid
Pukkels vooral op mijn kin. Vreselijk! Dacht toen dat het zover was, maar de test was negatief. Na 10 dagen wel positief getest(onregelatige cyclus). Dus moet enkele dagen na conceptie zijn begonnen Nu nog steeds veel pukkels Daarnaast het gevoel niet uitgeplast te zijn.
Veel meer witte afscheiding dan normaal en licht gevoelige tepels. Ben verder maar 2 dagen misselijk geweest rond week 9. Had geen zin meer in zoet, das te meer in zuivel (yoghurt, kaas en melk).
Mijn eerste symptoom was eigenlijk meer n gevoel...ik wist t gewoon. En ik had veel meer krampen dan normaal en pijnlijke borsten en ineens werd ik heel grieperig. Ik deed n test en die was positief. Nu ben ik bijna 6 weken en heb bij de hap gezeten vanmiddag....blaasontsteking...😑 hier komen dus ook veel krampen vanaf. Ik geb n kuurtje gekregen wat je mag hebben als je zwanger bent. Verkouden ben ik nogsteeds hoop dat t gauw over is...verder eigenlijk geen klachten 😆