eerste symptomen bij jou

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door TigerAngel7, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    De titel zegt het al..
    Wanneet beginnen de symptomen bij jou
    En welke symptomen waren dat.
    Nadat ik vorige week erachter kwam dat ik pril 4 wkn zwanger ben was ik al behoorlijk misselijk had vaak een opgezette buik en moest veel plassen. Nu een week later komt de misselijkheid met vlagen krijg steeds meer buikpijn en vaak na de wc. Maar ook mijn borsten beginnen nu behoorlijk gevoelig en pijnlijk te worden.

2. monkey1990

4 okt 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL

bij mij begonnen de symptomen toen ik wist dat ik zwanger was..
    en teste met 4 weken posi.
    had vooral de eerste 2 weken last van krampen in me onderbuik en me borsten gingen zeer doen en doen dat nog steeds.
    en nu ben ik ook al een week lang de hele dag misselijk erg vervelend maar het is voor een goed doel.
    en plassen moet ik ongelofelijk veel. oja en ben honds moe de hele dag

3. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Bij mij waren het gekke/drukke dromen dat ik al een week ofzo had voor NOD. Verder waren mijn borsten gevoelig (terwijl ik dit nooit heb) en sneller/vaker moe enzo.
    Na NOD (en positieve test) lichte krampjes in onderbuik en spierpijn in mijn bovenbenen.

4. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Erg verschillend dus.
    Nu je het zegt over spierpijn heb ik ook vooral in mn armen dacht dat dit door het werken kwam maar kan dus ook een symptoom zijn. En mischien een rare vraag maar hebben jullie ook veel last van slijmverlies (doorzichtig beetje gelig) en vaak aan de diarree?😊

5. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Ik heb een beetje last van mijn borsten,gespannen.
    Spierpijn in bovenarmen,bovenbenen en een dikke buik (opgezet)
    lijkt wel of ik al 4 maanden zwanger ben :)
    Verder ben ik moe,veel naar de wc diarree ja ,gelukkig nog niet misselijk.
    En afscheiding,nou best mooi lijstje dacht ik zo :D

6. Sannie92

Sannie92 Niet meer actief

Heel erg duizelig, misselijk en gevoelige borsten, dit was allemaal voor de positieve test. Ik kwam savonds na het werken thuis en zei tegen mijn vriend dat ik zwanger was. Ook mijn vriendin zat erbij en die dachten dat ik gek was. Vriendin test meegenomen volgende dag en knalpositief.

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heel veel en raar dromen.
    borsten gingen al erg snel groeien.
    en.. vanaf dat ik zwanger ben nies ik elke dag. (Onbekende kwaal) :p
    misselijkheid en overgeven begon met ong. 7 weken. Daarvoor extreme eetbuien gehad...

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik voel me niet anders dan normaal, maar bij mij is het nog erg prik natuurlijk!!! Het enige wat ik voel is een soort van menstruatiepijn.

9. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Hier idd ook wat meer afscheiding maar gewoon wit/doorzichtig niks geks. En idd ook vaker buikpijn maar nog net geen diarree. Smakelijke verhalen zeg haha! :p

10. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Haha ja sorry maar ik vroeg het me af omdat dit voor mij de 2e keer is na de 1e een leeg vruchtzakje te hebben had namelijk ook wel last van symptomen maar niet zo erg als nu

11. Nova1984

Nova1984 Actief lid

31 jul 2015
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    spierpijn en gevoelige borsten

12. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    een paar dagen voor NOD begonnen mijn 'symptomen'..

Was ontzettend moe.. Mn borsten deden zeer.. En was erg prikkelbaar.. En dat is nu eigenlijk nog steeds zo :D

13. toettie

toettie Actief lid

29 jun 2015
    100
    0
    16
    NULL
    NULL
    1 week voordat ik positief testen
    Had ik gevoelige tepels en heel erg moe ik moest overdag op bed gaan liggen, vreetbuien
    De symptomen van nu
    Nog steeds geen gevoelige borsten alleen pijnlijke tepels
    Heel de dag Door misselijk,
    Pijn met niezen , veel plassen en vaginale schimmel pff zo vervelend symptoom 😠
    En soms menstruatie buikpijn

14. Renske66

Renske66 Lid

26 sep 2015
    97
    2
    8
    Morgen 7 weken! 😀 Nauwelijks symptomen hier. Klein beetje "blauwe plek pijn" in mijn borsten en sinds 2 dagen in de ochtend lichtelijk wat weeïg gevoel. Echt misselijk kun je het niet noemen, maar durf ook niet veel te eten. Sommigen van jullie die echt ziek zijn?

15. Ster2015

Ster2015 Lid

8 okt 2015
    5
    0
    1
    Haha voel me best raar nu, ik ruik dingen heel sterk waardoor ik totaal geeen eetlust heb. Deo van men vriend stinkt ook vreselijk haha. Verder ben ik er achter gekomen dat ik na de eisprong altijd gevoelige tepels heb en dan zo n halve week voor ik ongesteld moet worden is dat weer weg maar dat is nu dus niet het geval nu doen niet alleen men tepels maar heel men borsten pijn(gevoelig) maar dat ruiken vind ik zo raar vooral omdat ik t niet bij jullie zie staan haha

16. Joycerg

Joycerg Lid

8 okt 2015
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik ben ook 5 weken zwanger en heb alleen last van mijn borsten verder nog geen symptomen.

17. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Nou ik ben strontverkouden en normaal ruik ik ook helemaal niks. Maar soms ruik ik de geur dubbel goed wat vooral met vlagen komt. En erg vermoeid

18. Annelke

Annelke Actief lid

14 jun 2015
    383
    0
    16
    Pukkels vooral op mijn kin. Vreselijk!
    Dacht toen dat het zover was, maar de test was negatief. Na 10 dagen wel positief getest(onregelatige cyclus). Dus moet enkele dagen na conceptie zijn begonnen ;)
    Nu nog steeds veel pukkels :(

Daarnaast het gevoel niet uitgeplast te zijn.

19. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Veel meer witte afscheiding dan normaal en licht gevoelige tepels.
    Ben verder maar 2 dagen misselijk geweest rond week 9. Had geen zin meer in zoet, das te meer in zuivel (yoghurt, kaas en melk).

20. joanietje

joanietje Lid

30 jan 2013
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn eerste symptoom was eigenlijk meer n gevoel...ik wist t gewoon. En ik had veel meer krampen dan normaal en pijnlijke borsten en ineens werd ik heel grieperig. Ik deed n test en die was positief. Nu ben ik bijna 6 weken en heb bij de hap gezeten vanmiddag....blaasontsteking...😑 hier komen dus ook veel krampen vanaf. Ik geb n kuurtje gekregen wat je mag hebben als je zwanger bent. Verkouden ben ik nogsteeds hoop dat t gauw over is...verder eigenlijk geen klachten 😆

Deel Deze Pagina