Wie heeft er leuke ideeën om een aankondiging op fb te zetten van onze zs? Tis t 7e kindje. De meeste ideeën die ik zie op internet zijn voor n eerste of tweede kindje.
Op de blote buiken van je andere kids de nrs. 1 tm 6 schrijven en op die van jezelf nr. 7 en dan allemaal op een rij op de foto gaan en plaatsen Of er een filmpje van maken .. eerst nr 1 in beeld met blote buik, dan nr 2... etc etc
Met schoentjes Veiligheidsspelden: 2 grote, 6 kleintjes. En de 7de kleine in een van de grote. Of de kindjes springend op de bank met de echo en roepen het is er 1 haha. Of een rompertje met de tekst lucky number/geluksgetal 7 en dan eventueel de test en echo erbij.
Bedankt, leuke ideeën!! De buiken met nrs is erg leuk! Alleen wordt het maken van de foto wel een erg grote uitdaging want er staan er twee geen seconde stil Dat rompertje met lucky nr 7 vind ik ook erg leuk!
Misschien beetje cliché, maar met 7 kindjes wel een stuk leuker. Alle schoentjes op een rij en dan uiteraard baby's schoentje er ook bij
Wij hadden onze oudste dochter 1 roze ballon gegeven, onze zoon 2 blauwe balonnen en daarna 3 gele ballonen aaneen. En zo een foto
Ik krijg nu een heel fout beeld in mijn hoofd van jou, verkleed als sneeuwwitje en dan de kinderen als dwergen en dan een rompertje met de 7e dwerg Maar ik vind Lucky number seven tot nu toe de leukste serieuze optie
ik had als aankondiging een foto van onze waslijn met 1 broek van mijn man, 1 rokje van mij, 2 broekje van onze jongens en daarna een rompertje. Als tekst erbij had ik " wij verwachten vanaf december meer was" Iedereen vond het heel erg leuk. Vooral met jouw volle waslijn is het ook erg leuk
Wij hebben een foto gemaakt met als inspiratie de afbeelding in dit bericht. Leuke reacties op gekregen. Wat ik laatst ook zag, was een gezinsfoto met aankondiging voor 4e kindje. Het was een gewone gezinsfoto, maar met denkwolkjes erbij. De vrouw stond meest rechts. In het wolkje van het ene kind stond zoiets als: Alweer een foto...Ik wil met mijn Duplo spelen... Bij andere kind: Ik moet plasseeeh, schiet op met die foto! Bij de vader stond zoiets als: Hmmm ik zou wel een wijntje lusten. En bij de vrouw: Ik ben zwanger. Je kan dan zelf bedenken wat je in het denkwolkje zet, iets wat past bij elk van je kinderen en je partner... Het hoeft ook geen geweldig georganiseerde foto te zijn, waarop iedereen met een stralende lach staat (voor je 2 wiebelkonten ). Wow, 7 kindjes! Een huis vol!
Hmmmm een filmpje zit ik aan te denken waarbij er iedere keer een kind te voorschijn komt.. Ballon in beeld met een 1 dan prikken en plop oudstenoind Die plopt ballon nr 2 kind 2 springt in beeld etc etc Als laatste kind 6 die plopt een ballon echofoto? Surprise zoiets