hai ik snap het niet meer, ben al 2 dagen overtijd. en 2 dagen voor mijn NOD had ik steekjes in me baarmoeder. maar voor de rest heb ik geen symptonen. ja wel als ik denk van ow nu komt het dan komt er van dat wit spul uit niet veel hoor. groetjes annegie ps wie had dit ook
de steekjes rond baarmoeder had ik ook. het wit spul weet ik niet of ik dat meteen had. maar 2 dagen overtijd klinkt goed. dus testen. liefs chantal.
ik hoop het wel dat ik zwanger ben want ik had het 2 wk geleden gedaan maar met condoom, maar ik zat te ouwehoeren en trok toen aan het condoom. me vriend dacht toen dat ie kapot was maar ik zei toen daarop van eeeh valt wel mee. en het was toen ook midden in me eisprong. want ik ben altijd tipt op tijd met me NOD nooit te laat. want iederkeer krijg ik wel pijn in me buik en dan denk ik van ow het komt, maar dan komt er van dat wit spul uit. maar wat ik raar vind is dat ik verder geen enkel ander symptoon heb. ik mot wel elke dag poepen terwijl ik altijd om de 2 a3 dagen mot. ik denk dat ik maar ga wachten en als het er dan nog niet is, dan ga ik een test wachen. groetjes annegie
hai heb een test gedaan maar die is negatiev. dus wacht het nu wel af wanneer me duivels komen. groetjes annegie
hey annegie bij mij ook zo'n geval, heb al meer dan een maand men duivels niet gezien. ben dan ook gestopt met de pil omdat ze niet kwamen opdagen.(paar keer probs mee gehad) nu was ook mijn test negatief ondanks sommige symptomen. maar bij mij is het 9/10 van het ontpillen. ga de 14de toch eens horen hoe het zit bij de gynae wens je veel sterkte en succes
hey Ik ben nu 4 dagen overtijd en weet niet wat er van te denken! Ik ga moeilijk naar het grote wc , eet als een paard en heb witte afschijding! Heb een ijzersmaak in mijn mond gehad en heb hoofdpijn! Dus ik weet het ook niet meer! Ik zal nog tot vrijdag wachten en dan waag ik een testje. We zien wel he, maar tis zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn!Ik zal nog wat geduld moeten oefenen. Groeten Cate
hoi cate zou er toch echt een test tegenaan gooien ...waarrom nog een week in spanning blijven zitten?succes.....
als je nog een week wacht heb je wel een duidelijk test als je zwanger bent meestal in de eerste week kunnen het nog vage streepjes zijn.
Moeilijk allemaal he.. Ik maak mezelf ook helemaal gek.. Alles wijst er op zwanger zijn.. maar soms ben ik bang dat ik het gewoon te graag wil! Ben nu 4 dagen over tijd maar met afvegen heb ik licht bruine afscheiding (echt inimini weinig want het zit niet in mijn broekie) En heb al test gedaan maar wijst negatiev uit maar ze zeggen dat je dan toch zwanger kunt zijn.. Maar hebben jullie ook van die opgezette tepels net alsof je al een uur buiten staat hihi
en nog steeds niks alleen maar steken in me onderbuik en de hele dag al aant gapen. koffie helpt maar niet om me waker te houden. pfffff ik maak me hier echt gek alleen omdat ik dit nog nooit heb gehad dat ik overtijd ben. me zus zei net als het een jongetje word dan zijn de testen meestal pas later positief. groetjes annegie
Hey, Ik had dat dus ook precies hetzelfde. Ik dacht shit daar komt het en dacht steeds ongi te zijn geworden maar er kwam alleen ook wit. Toen getest, was negatief Toen heb ik 8 dagen gewacht(knap he) en dacht ga maar weer testen en tot mijn verbazing Positief. Dus het kan zeker zo zijn ik zou minstens 3 dagen wachten en dan nog eens testen. Succes meis Liefs sancho
ik wacht en wacht en wacht. heb vandaag wel iederkeer buikpijn en het is echt nattig van onder dus waterig. pffffff wat duurt wachten toch zoooooo lang. groetjes annegie
hey annegie, ja da wachten is ni fijn he. wel ik had ook int begin zo het gevoel van ooh nee wa is da nu enzo. nu ben ik een maand verder en maak me totaal geen zorgen meer. heb wel symptomen maar da is 9/10 vant ontpillen (denk ik) ik zal het ook pas over 3 weken zeker weten wat er aan de hand is, lijkt lang, maar toch. ik maak mij der al lang nietmeer druk om zalt wel zien en horen groetjes
ik heb de dok gebeld. want 2 week geleden had ik een ab kuur gehad en hij zei dat het daarvan kan komen heeft er iemand hier ervaring mee groetjes annegie
en nog steeds niks heb wel iederkeer steken in me buik en moet constant plassen. heb er maar een clearbleu test tegen aan gegooid maar die geeft ook negatiev aan gister gedaan en iederkeer buikpijn net of me duvels eraan komen. pfffff ik word hier echt gek nu groetjes annegie
word jij er ook zo gek van.. irri he als het dan negatief aan geeft terwijl je je zoooooo zwanger voelt... Maar je kan de teste btr bestellen op internet dan he je er 9 voor 15 euro op www.matcare.com en dan heb je ze de volgende dag al in huis.. Anders word het ook zo duur...
Ik heb precies hetzelfde als jij! Uitgaande van een cyclus van 28 dgn ben ik nu dus 4 dgn over tijd. Heb donderdag, maandag en dinsdag bruinverlies gehad. Tussendoor steken links en rechts in mijn buik. Maar het breekt maar niet door. Echter, mijn temp was eergisteren 36,7 gisteren en vandaag 36,5. Dan kan ik toch niet zwanger zijn? Test gisteren en eergister negatief. En heb net een enorme steek aan mijn linkerborst... Voor de rest voel ik me prima. Alleen frustratie alom!
Ja idd je word er ook echt super zenuwachtig van.. En testen kunnen na een week nog negatief zijn hoor maar dan ben je wel zwanger alleen zit er nog niet genoeg hcg in je plasje Ik was een week overtijd maar heb waarschijnlijk vannacht een miskraam gehad.. wat dus ook begon met bruin verlies.. maar dat zegt niet altijd dat je een miskraam krijgt hoor.. laat je even horen hoe het verder gaat x