Hallo allemaal, Ik ben per 1 januari 2011 gestopt met de pil en heb sinds dien een cyclus van 28, en ga hier nooit een dag overheen. Nu moest ik afegelopen vrijdag ongesteld worden maar dat komt maar niet. Ben nu dus 5 dagen overtijd, en ben erg moe, ik eet minder, en ik heb last van mijn buik, net onder m'n navel. Een soort gevoel alsof ik ongesteld moet worden, maar dat word ik niet. We willen erg graag een kindje! Nu heb ik vanmorgen een test gedaan (van Kruidvat) maar die was negatief daar was geen twijfel over mogelijk. Wat nu??
Klinkt vervelend maar gewoon afwachten meer kan je echt niet doen nu. Over een paar dagen nog eens testen om te kijken of het dan wel positief is.
Ik heb normaal ook een cyclus van 28dagen, soms 30 maar nooit langer. Was afgelopen maand ook 5 dagen overtijd, getest negatief. Maar op dag 7 lichtpositief getest en vandaag weer (dag 10) een super dikke streep. Dus wie weet, had dus gewoon een late eisprong! ik hoop voor jou dat dat ook zo is! Succes
Ik ben ook altijd zo regelmatig als een klok geweest maar heeeeel af en toe kan je cyclus eens een paar dagen langer of korter zijn, helaas. Niet fijn maar gewoon nog een paar dagen wachten en nog eens testen. Veel sterkte met wachten!
het kan of een late innesteling zijn of late eisprong..test over een paar dagen nog een keer.. als er weer niks is.. even naar de ha voor bloedprikken.. daar kunnen ze je hormonen meten en kortsluiten of je zwanger bent of niet.. als je al zo'n net cyclus heb lijkt het me niet dat je aan het ontpillen bent oid. succes
ik ben vanmiddag ineens toch soort van ong. geworden maar wel veel minder bloedverlies als normaal. Dus ik zal we niet zwanger zijn. jammer! Ik voelde me echt zwanger hoe raar dat ook klinkt.