7 weken zwanger gek van emoties

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hansje123, 16 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    het lijkt wel of ik mijzelf niet onder controle heb. Loop mij druk te maken over de meest kleine en onbenullige dingen. Zo erg dat mijn man en ik gisteren nog ruzie kregen. hij geeft al een tijdje aan dat ik echt anders reageer en veel botter ben. en ik heb het idee dat ik op eieren loop en dat hij juist erg prikkelbaar is. ooohhh gaan deze hormonen nog zo 7 maanden door of nemen deze ook af. ik hoop het, want wordt ook een beetje gek van mijzelf. ik ken mijzelf niet meer terug.

2. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Ik heb dat ongeveer de eerste 3 maanden gehad! Ik was heel snel boos en niet zomaar een beetje! Gooien met vanalles en schelden echt heel erg! Daarna was alles heel rustig en kon ik alles hebben en was ik heel lief! Hoop voor jou dat het snel wat rustiger word!

3. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    nou ik kan niet wachten tot ik weer normaal kan reageren:x
    ben zo overgevoelig voor commentar van andere mensen,dat ik er constant mee bezig ben:$:(
    we wisten al dat als we een 4de kindje zouden verwachten,dat er mensen zouden zijn die het belachelijk zouden vinden:(en ik dacht toen ook va"daar trek ik me niks van aan"maar nu het realiteit is geworden{gelukkig,want we wilden het zo graag}kan ik dus niet omgaan met alle negatieve reacties:x:x:x
    natuurlijk zijn er overwegend veel positieve reacties,,maar de negatieve raken me toch enorm,en ik word er zo onzeker van,en bovenal verdrietig:(

4. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    nou wat raar dat mensen daar een mening over hebben. al wil je 10 kinderen dan is toch aan jullie? als jullie van kinderen houden en er graag vwwl willen. dat is niet aan een ander om daarover te oordelen. lekker van genieten die 4 de. voor ons is het de eerste ben erg benieuwd en hoop dat het allemaal goed gaat. ze/hij moet lekker blijven zitten

5. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    dan je wel:Derg lief!!

6. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Er zijn altijd mensen die even hun mening daarover willen laten weten. Laat ze maar lekker! Geniet lekker van je 4DE zwangerschap!!

7. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    dank je wel Lad;)ik geniet ook wel,maar ben gewoon erg gevoelig voor kritiek{normaal ook wel,maar nu helemaal:$}
    vindt het gewoon dom als mensen vragen of het een ongelukje was,of dat we het doen voor een jongen{heb 3 dochters}.nou echt flAUWEKUL,,je gaat toch voor een kindje???ANDERS MOET JE er niet aan beginnen vindt ik8)voor jullie allemaal veel succes!!!

8. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    herkenbaar. Gelukkig voel ik het zelf ook heel goed en roep dan tegen manlief. Laat me maar weer het is weer eens zo'n dag.
    Hahahaha

9. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Over het algemeen hoort het erbij hoor :D Zolang jij en je man maar weten waar het doort komt. Dan kan je je er wat makkelijk bij neerleggen. Sterkte ;)

Deel Deze Pagina