Hallo Dames, ik had een vraagje. Mijn vriend en ik proberen al 3 jaar voor een kind maar helaas,,,,,nu afgelopen woensdag was ik volgens de schema vruchtbaar en zijn mijn vriend en ik ook,,,,,en nu ben ik door de hele dag heen lichtelijk misselijk en hadden mijn borsten eigenlijk al 1,5 maten grooter moetten zijn en vreselijk pijnlijk maar i.p.v zijn alleen mijn tepels giga gevoelig maar nog steeds klein en heb ik af en toe wat steken in mijn onderbuik maar dat verandert wel is van kant,,,eerst links dan rechts enz. En ik heb erg veel behoefte aan gezond eten. Zou het kunnen dat het nu eindelijk zo is ? ? ? Liefs Sharina
hey Sharina, Ik ben nu 5 weken zwanger en mijn borsten zijn nog niet groter. Mijn tepels zijn gevoeliger en de tepelhoven wat groter, maar heb echt geen last van groeiende borsten . Ik heb ook wel last van steken in mijn buik. Best is om gewoon te testen! Succes!!
Hey Trine, Dank je wel voor je reactie. Moet helaas nog even wachten met een test, kan als het goed is pas maandag op zijn vroegst doen wat kunnen de dagen dan ook lang duren zeg Maar van Harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Liefs Sharina
Ik had wel al heel snel een flinke cup groter. dat was eigelijk 1 van de eerste symptomen waaraan ik merkte dat ik zwanger was...