Ik heb ontzettende pijn rond de navel in de buik. Ben al naar de hap geweest en naar de verloskundige. Alles goed met het kindje. Bij de hap gecontroleerd voor blaasontsteking, maar dat was het ook niet. Ze kunnen niets vinden. Iemand die dit herkent? Weet echt niet wat ik er mee moet. Vannacht zo'n pijn dat ik er niet van kon slapen.
Ik heb het sinds vandaag ook, maar bij mij zei de vlos dat dat kwam door de groei vd baarmoeder, die nu bij mij tot ongeveer de navel komt. Maar wij schelen wel flink wat qua weken dus weet niet of dit ook voor jou geldt?
Hoe gaat het met je stoelgang? Ik heb ook regelmatig buikpijn op verschillende plekken in mijn buik, én daarna realiseer ik me dat ik al 3 dagen niet geweest ben.... Nu aan de extra vezels en de buikpijn is weg.... De klachten begonnen al met 5-6 wkn zwangerschap
Pijn rond de navel zou ook kunnen wijzen op een blinde darmontsteking maar ik nem aan dat de HA daar ook aan ff gedacht heeft. Straalt het uit naar rechts of links onder? Wat je kunt testen is: ga met blote voeten op de grond staan, en 'hup' vervolgens in een snelle beweging op je tenen en weer terug. Als dat veel pijn doet zou ik nogmaals de hap bellen. Dit vroegen ze namelijk mijn zusje die toen vergelijkbare klachten had en bij haar was het een appendicitis... Sterkte
Ik had 2 weken ook ineens veel pijn rond mijn navel, ook als ik de rand van mijn navel aanraakte was dit gevoelig. Dacht dat dit misschien kan door oprekken van spieren en bindweefsel in dit gebied (maar was wel 10 weken verder dan jij bent). Bij mij zijn de klachen na ongeveer een week ook weer gewoon overgegaan
Ik heb inmiddels flinke buikgriep (gehad). Goed diarree en overgeven. Heb al zakjes tegen uitdroging gekregen van de HA. Nu hopen dat het snel voorbij is. Groetjes
Nou, niet helemaal van de darmen. Hebben ook ontsteking bij de maagwand gevonden, daar heb ik nu medicijnen voor gekregen. De buikgriep staat gelukkig los van de zwangerschap, dus nu even paar dagen rustig aan.
Hoi, Ja alles is weer helemaal goed buikgriepje weg en ik voel mij weer net als daarvoor. Zometeen weer heerlijk hardlopen!
Ik heb dit ook 1 keer in de week de hele dag door.. gister had ik het heel erg en als ik dan even ga liggen trekt het meestal wel weg.. alleen minder fijn als je op je werk zit daar kan je niet liggen als het nog vaker voorkomt ga ik er mee naar de HA denk ik
Ik heb dit ook gehad ! Volgensmij tussen 26 en 31 weken ofzo. Volgensmij komt het idd gewoon doordat de baarmoeder groeit, en dit zeg maar rond de navel trekt. Een heel naar gevoel een soort scherpe steken :S. Ging bij mij vanzelf weer over