omega 3 tabletten.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door selina89, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. selina89

selina89 Bekend lid

5 sep 2012
    982
    2
    18
    gastouder
    Utrechtse heuvelrug
    Hoii meiden,

Ik slik al een tijdje kruitvat zwangerschap plus waar dus ook omega 3 vis tabletten in zitten.
    Maar sinds gister komt die lucht met boeren naar boven iedere keer als ik een slok neem van iets komt die lucht dus naar boven echt zo goor...
    Word er echt misselijk van.
    Maar eet weinig vis hebben jullie misschien een andere oplossing?

2. I love my baby

I love my baby Niet meer actief

Ik eet helemaal geen vis maar als je verder gezond eet maakt dat niet zo veel uit hoor.. Tegenwoordig moet je zo veel! Ik zou me er niet druk om maken..

3. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Ik heb de multivitamine met omega gehad van davitamon Compleet Mama Plus Visolie | Producten | Davitamon
    Ondanks dat ik veel maagproblemen heb heb ik van deze vitamine nooit last gehad of een vieze nasmaak. Hoor vaak dat de wat goedkopere merken (die gewoon net zo goed zijn) wat viezere nasmaken/oprispingen geven. Ik had dat met de tabletten van Etos.

Tegenwoordig voegen ze ook omega 3 toe aan sommige soorten margarine. Volgens mij hoef je er niet eens zo veel van te nemen. Bekijk de verpakkingen eens naar de dosering. Als je je brood er mee besmeert en je eten er in bakt kom je al een heel end.

Deel Deze Pagina