Hoi allemaal, Iemand hier bekend mee? Ik heb tijdens het plassen zo'n pijn "down there". De pijn trekt dan vervolgens door naar onderbuik en rug en blijft even hangen. Lopen is dan bijna geen doen? Ik heb direct mijn urine laten nakijken, maar deze was schoon, voor zover ze konden zien? Groetjes!
Ik heb zoiets vergelijkbaars alleen heb ik het met de "grote boodschap". Als ik druk geef net of wil mn bekken dat niet ofzo erg pijnlijk!!! Miss is het van het indalen??
Ze ligt wel in stuit sinds vorige week en heb dan wel last van bewegingen daar beneden. Maar het is echt bij het plassen en dan houdt dat een tijdje aan. Tot ik dus wéér moet plassen..
Nee, heb nog niet gebeld. Ik bel morgenochtend wel even. Pijn is tijdens het plassen iets minder, maar erna nog net zo erg. Vraag morgen wel even of ze langskomt als het nog zo is. Of als er iets erger wordt natuurlijk!
Ik had dit ook, mijn urine bleek ook schoon. Als ik stond of liep voelde ik pijn, liggen ging goed. Ik denk zelf dat het door het indalen van de baby komt en dat de kleine op mijn blaas aan het drukken is. Zo kan ik overdag ook slecht (niet zo vaak en heel weinig) plassen, ondanks het vele drinken. Maar als ik 's nachts in bed lig, man man, dan moet ik er om de 10 minuten uit om hele watervallen te plassen. Ik ben benieuwd wat de vk zegt! Sterkte, want het is erg vervelend die pijn...
Heey dames Nu gaat het weer beter. Ik denk echt dat het dan kwam door de ligging van de baby of iets?