Buikpijn rondom innestelingsdag.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karin29, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Hey Mieke, balen he, zo'n negatieve test
    op de hoeveelste dag na NOD zit jij ook alweer?

    maar zolang er geen bloed is heb ik hoop ;) jij toch ook :)

    spannend hansje, ik hoop voor je dat je wel positief test :)
     
  2. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    Hoi BlaBlaBla, vandaag was mijn NOD. Het is niet alleen maar bruin, maar inmiddels gewoon goed rood! Ik had niet verwacht dat het me zo zou raken, maar dat doet het dus wel. Jakkie...

    Ik denk dat jij zeker goede hoop moet hebben. Volhouden, hoor. En zorgen voor twee mooie strepen bij de test. Goed als je het tot zaterdag vol zou kunnen houden! Zet hem op! :)
     
  3. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ow je bent al ongi geworden :( balen hoor :(

    verveled is dat he, blijkt toch dat je er gevoeliger op reageert als verwacht...
     
  4. Bedankt meiden voor jullie hoop. Kan mij helemaal voorstellen mieke dat het je raakt, helemaal als je zo zeker bent komt het des te harder aan. Ik heb ook bepaalde symptomen dat ik denk het kan wel eens raak zijn. Maar ik heb mijzelf vaker voor de gek gehouden dus probeer er nuchter onder te blijven.

    Groetjes Hansje.
     
  5. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Hans, sterkte maar, he? Hopen dat het jou wel lukt!
     
  6. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Hier nog steeds geen ongi :S

    weet je al wanneer je gaat testen hans?
     
  7. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    En ik moet nog steeds zolang wachten.. :(
    Op die test van Matcare staat kan 4 dagen voor NOD. Kun je dan al positief testen?
     
  8. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    kan wel, maar niet iedereen maakt dan al genoeg HCG aan om een positieve uitslag te krijgen
     
  9. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ow oke.. :)
    Dat is duidelijk!
    Ik vind het zo vervelend om al die dagen te moeten wachten.. Ik ga me volgens mij echt symptonen inbeelden onderhand.
    Heb sinds zondag echt steeds buikpijn. Ben elke avond rond uurtje of half 10 misselijk en me borsten doen nog steeds zeer..
    Ook niezen of hikken doet zeer in me onderbuik. :S
     
  10. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    ja wachten is nooit leuk idd ;)

    Ik denk ook vanalles te voelen en heb allemaal "rare" dingen die ik normaal nooit heb
    maar ik probeer steeds goed te onthouden dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden
     
  11. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    Hou vol, he? Het lijkt me zo gaaf als van jullie de positieve verlossende woorden gaan komen!
     
  12. Ik denk dat ik het deze week nog even aankijk aangezien ik een onregelmatige cyclus heb. Dus ik denk dat ik volgende week pas ga testen. Begin vandaag met mijn nieuwe baan dus heb dan ook wat afleiding haha.

    Jullie horen van me!

    Groetjes Hansje.
     
  13. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Hansje en BlaBlaBla,

    hoe gaat het? is er nog goed nieuws te melden?
    Hoop het zo voor iedereeen!
     
  14. BlaBlaBla

    BlaBlaBla Bekend lid

    25 jun 2007
    996
    0
    0
    Hoi Mieke...vanmorgen nog eens getest, dit x met clear blue, maar helaas negatief....ik wacht nu maar gewoon af, heb niet veel zin om steeds maar weer te testen, denk toch dat t dan echt aan t ontpillen is en ik gewoon mijn ongi moet afwachten
     
  15. hey mieke,

    Nog steeds geen verandering. Mijn onderbuik voelt een beetje zwaar en is een beetje opgezwollen. Heb niet echt het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Wacht het deze week nog effe af, en dan ga ik maar testen.

    Dankjewel voor je belangstelling.

    Hoe gaat het met jou?

    Groetjes Hansje.
     
  16. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    Hi Hansje, met mij gaat het prima. ben heel druk met mijn werk en heb dus veel afleiding gehad en zo maar ineens is het weer klustijd, ha ha. En ik heb volgende week vakantie, dus dat komt misschien wel goed uit. Ik ga er maar flink van genieten, denk ik... Nog steeds niet bij jou?
     
  17. Hey mieke,

    Nee nog steeds niet ongesteld maar toch 2 negatieve testen. Ik wacht nog gewoon tot het weekend. Moet morgen ook nog werken en heb het weekend met mijn mannetje vrij dus heb wat afleiding. Afwachten maar.

    Jij alvast een fijne vakantie!

    xxx
     
  18. dandy

    dandy Lid

    4 aug 2007
    64
    0
    0
    IJsselmuiden
    Hallo,

    Ik moet nog even een aantal dagen wachten tot ik kan testen, maar hoop zo dat het raak is.
    Weet ook niet of op die ene dag wel ga testen of dat ik nog een weekje wacht.
    Ben wel de gehele week naar in de buik enzo, veel zuchten alsof ik lucht tekort kom.
    We zullen zien, morgen eerst nog werken van 7.00 tot 17.00 BAH geen zin in.

    Gr. Irina
     
  19. Nog steeds hier geen ongi te bekennen. Wel een zeurderig gevoel in mijn onderbuik af en toe maar bij de zwangerschapssymptomen hier op het forum komt dat ook voor dus dat wilt nog niks zeggen. Nog steeds maar afwachten.

    xxx
     
  20. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    sluit me ook maar aan bij jullie

    al een paar dagen last van typische ongipijntjuh terwijl het nog een aantal dagen moet duren ook sinds vandaag last van mij onderrug en misselijk gevoel zo af en toe. Dit is ronde 3 deze week week van de innesteling hopen dat het raak is
    hoop natuurlijk ook voor jullie dat het deze ronde raak zal zijn!

    hansje heel veel s6 met testen deze week..
     

Deel Deze Pagina