Buikpijn rondom innestelingsdag.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door karin29, 21 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dankjewel! En ik hoop ook voor jou dat het raak is.
    Ik ben nog steeds niet ongi geworden dus het kan nog alle kanten op.

    xxx
     
  2. joell2004

    joell2004 Lid

    13 aug 2007
    9
    0
    0
    Hoi ik ben nieuw hier maar herken dit ook. Heb sinds vorige week woensdag steekjes in mijn buik en in mijn lies. Ook de rugpijn herken ik. Vind het zo spannend, zijn al anderhalf jaar bezig voor een tweede kindje... Tot snel!
    Groetjes Hanneke
     
  3. joell2004

    joell2004 Lid

    13 aug 2007
    9
    0
    0
    hahaha volgens mij klopt mijn banner niet!
     
  4. joell2004

    joell2004 Lid

    13 aug 2007
    9
    0
    0
    ja nu wel..
     
  5. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb denk ik mijn eisprong donderdag 2 augustus gehad. Dus 1 1/2 week terug. Nu heb ik vrijdag heel erg buikpijn gehad. Leek erop alsof ik ongesteld moest worden.
    Nu is dat stukker minder, met vlagen...
    Spannend, wie weet is het wel raak en is er een kindje ingenesteld vrijdag!
     
  6. Ik hoop het voor je lola!
     
  7. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    Ik heb precies hetzelfde, alleen vandaag echt ongi buikpijn, maar kan nog helemaal niet ongi worden, keek net op de calculator en die zegt dat ik dan nu misschien een innesteling kan hebben........
    Ik duim voor je!
     
  8. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    ik duim met jullie allemaal mee.
    vandaag weer die vage buikpijn klacht en rug klacht het houd maar nie over ,,,kan slapen als een blok ..

    we blijven moed houden
     
  9. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Hoi,

    Ja inderdaad we blijven hoop houden. Ik heb nu weer helemaal nergens last van. Snap eigenlijk ook niet meer wat mijn cyclus is 24 of 28 dagen.
    Deze maand minder kunnen klussen omdat onze zoon erg ziek was en in het ziekenhuis lag. Wel geklust binnen de cyclus van 24 dagen.
    Tocht ben ik erg benieuwd. Over een anderhalve week weet ik weer meer.
    Groetjes Karin
     
  10. joell2004

    joell2004 Lid

    13 aug 2007
    9
    0
    0
    Nog steeds veel buikpijn, en krampen in mijn liezen. Mijn rug is ook niet te harden. Kan slapen als brugman, heb gewoon 10 uurtje geslapen en nog kon ik mijn bed niet uitkomen. Moet ook ontzettend veel plassen... zat ook al aan een blaasontsteking te denken maar dat is het niet, het plassen zelf doet niet zeer, ben zelfs opgelucht als ik die handel kwijt ben, buikpijn is dan minder. Heeft er iemand al positief getest?
    Groetjes Hanneke
     
  11. Enise

    Enise Fanatiek lid

    4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey, ik heb ook sinds gisteravond last van buikpijn en kramen in mijn liezen.. ook een soort ongi gevoel in mijn onderbuik.

    Wat ik ook merk, wanneer ik snel loop of aan het haasten ben, ik gelijk krampen krijg in mijn buik.. heel vreemd..
     
  12. Iwish

    Iwish Niet meer actief

    Ik heb ook al twee dagen een soort kramp in mijn onderbuik. Denk dat het mijn darmen zijn hoor. Had gisterochtend een positieve ovutest dus zou het ook mijn eisprong kunnen zijn?

    Spannend allemaal hoor. Veel succes meiden! :D
     
  13. Zou kunnen! Inderdaad spannend, ik hoop het voor je!
     
  14. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    o gelukkig ik heb weer een beetje hoop deze maand...een klein beetje hoor
     
  15. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi hoi,

    Gisteren nog nergens last van. Nu met vlagen misselijk en met vlagen ongiepijn. Ja het kan zijn dat ik gewoon ongesteld moet worden maar wie weet. Temp is ook hoger dan normaal en ik word al twee dagen erg warm wakker.
    Nu wederom weer spannend, maar ja wie weet houd mijn lichaam mij weer voor de gek.
    Groetjes Karin
     
  16. britt28

    britt28 Actief lid

    7 jan 2007
    255
    0
    0
    jeugdzorg
    ik heb precies hetzelfde! Hoe lang moet je nog wachten voor je nod?
     
  17. karin29

    karin29 Bekend lid

    29 mei 2006
    663
    0
    0
    mama
    noord brabant
    Hoi Britt

    Ja dat is een goede vraag. Heb of een cyclus van 23 dagen of 27 dagen.
    Mijn NOD is 19 aug of 25 aug. We wilde klussen in allebei de cyclussen maar het is alleen gelukt binnen de cyclus van 23 dagen. Dit omdat onze zoon erg ziek was en in het ziekenhuis lag. Het rare is dat ik ten tijde dat ik zwanger raakte van Damiën eigenlijk ook vaak een cyclus had van 27 dagen en ten tijde van de pil altijd standaard 23 dagen. Ik ben wel zwanger geraakt in een cylus van 23 dagen en teste na 21 dagen positief.
    Dus ja nog een paar dagen dan.
    En jou NOD?
    Groetjes Karin
     
  18. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    hoi hoi goede morgen

    nou ja buik pijn heb ik met vlagen ... wordt al twee dagen misselijk wakker ..athans misselijk nie echt lekker last van me rug heb ik nauwelijks maar dat slapen .. kan ik wel dagen :(
    humeur is op dit moment ook wisselend
    stond gisteren avond om 10 uur nog een hamburger te bakken hahahah had er ineens trek in :oops:

    nou nog 1 dagje werken dan is het voor mij weekend ..
    hopen dan het goed komt
     
  19. mamastarlight

    mamastarlight Niet meer actief

    ik heb dat ook !
     
  20. joell2004

    joell2004 Lid

    13 aug 2007
    9
    0
    0
    Heb nu al een week aan een stuk krampjes in mijn m'n buik en lies. Echt zeer doet het niet... maar je kan er ook nie omheen.. Heb ook steken in mijn kont :( en het trekt naar mijn zij toe... nou ja, we zullen zien.. nog 6 dagen mag ik testen
    Groetjes Hanneke
     

Deel Deze Pagina