Ik heb altijd flinke buikpijn voor mijn eisprong. Meestal is het na een dag of drie weer voorbij. Nu blijf ik echter flink buikpijn houden. Hebben jullie dat ook wel eens? Wat zou het kunnen zijn?
Had er deze keer ook heeeeel erg veel last van! Drie volle dagen enorme buikpijn! Wees blij, dan weet je tenminste wanneer je eisprong is! Sommige vrouwen voelen er helemaal niks van! Op welke dag van je cyclus zit je nu dan? Ik heb ook nog steeds steekjes en krampjes... hoop op een goed teken x
oh sorry, zie nu pas dat je op dag 14 zit.. denk dat het gewoon met je ovulatie heeft te maken.. zal binnen paar dagen wel minder worden denk ik.. en anders weet ik het ook niet !
Volgens mij heb ik mn ei al maandag gehad. Vind het nu stom dat de pijn blijft Hopelijk voor jou ook goede berichten!
Ik heb nu precies hetzelfde... Normaal rond eisprong een dag of 3 flinke steken, maar nu nog steeds pijn (geen steken, maar constant en zeurderig)... Ik hoop dat het een goed teken is, maar ben bang dat ik er weer teveel mee bezig ben en mezelf gek maak....
Hoi, Ik heb altijd hele erge pijn tijdens mijn eisprong. Als ik die dag niet rustig aan doe dan blijf ik buikpijn houden tot aan m'n menstruatie. Maandag was ik bij de gynaecoloog en daar heb ik aan gevraagd waar dat door kwam en of het erg is, en die zei dat het waarschijnlijk komt doordat het eiblaasje openknapt. De ene vrouw voelt dat beter dan de andere maar het heeft geen invloed op de vruchtbaarheid. Dus waarom wij wel en de rest niet, geen idee. Maar ik weet uit ervaring dat het enorm pijn kan doen... Succes!