Er zijn vele boeken die gaan over zwangerschappen, de geboorte en als het kindje er eenmaal is. Ik zou graag boeken lezen over het 'proces' daarvoor. Vóór het zwanger worden, dus. Informatief, met plaatjes, met ervaringen van moeders (en vaders?) over hoe zij het proces vóór het zwanger worden hebben ervaren etc. Hebben jullie misschien goede boekentips over dit onderwerp? Boeken, e-pubs... Ben heel benieuwd!
Het grote wonder van Lennart Nilsson... wel ietswat verouderd qua foto's, maar een heel mooi boek met een biologische inslag
"Het grote wonder" staat al op mijn verlanglijstje. Lijkt me een erg mooi boek. Helaas is het inderdaad al wat gedateerd... Bedankt Miepke! "Ik wil zwanger worden" is voor nu niet geschikt. Gaat meer over als het niet lukt om zwanger te worden. Toch moeten er (meerdere) boeken zijn die minder gedateerd zijn en meer over het zwanger worden gaan. Ik wil me er in verdiepen, informatie lezen, plaatjes bekijken, alles over de weg naar een zwangerschap toe en de uiteindelijke zwangerschap week tot week of maand tot maand. Zijn daar geen enkele boeken over?