Wist even niet waar ik het moest plaatsen maar wilde de mensen die zwanger zijn even een hart onder de riem steken...... het klinkt misschien een beetje vaag..... maar wij moesten hier wel even snikken toen we de pretecho van ons zoontje terugzagen.... (het was ons eerder niet opgevallen) Er staat namelijk nog iemand op..... zien jullie het ook...??? We hebben foto's erbij gepakt.. en het lijkt toch wel erg veel op de vader van mn vriend ... (overleden toen hij 8 was).... dus wie iemand helaas moet missen.... ze kijken gewoon mee hoor!!!!
Wow, ik heb even gekeken en ondanks dat je weet dat het de binnen kant van de baarmoeder is zie je wel menselijke gezichts contouren. Krijg je toch de kriebels van. wat appart zeg
Ik durfde bijna niet te kijken maar inderdaad zeg!! Ongelofelijk! Krijg er even de koude rillingen van, héél mooi
bedoel je aan de rechter kant??? idd lijkt erg veel op een gezicht !!! erg mooi als t jullie aan de vader van je vriend doet denken
Jeetje.. Dat is wel bijzonder zeg! Beetje kippevel momentje.. Zo is hij er wel een beetje bij.. Liefs, Sensa
Ben ik de enige die er niets in ziet? Begrijp me niet verkeerd ik bedoel het echt niet vervelend, heb een paar minuten zitten kijken maar kan echt niks vinden?
ow mijn god....wat apart.....ik zie het heel erg duidelijk. alle contouren en het lijkt net alsof hij met zijn hand het hoofdje van de baby vast heeft....kippevel
Ik heb ook gekeken en er lijkt idd een gezicht bij te zitten, misschien is het gewoon puur toeval, maar het zou zo maar kunnen ben eerlijk gezegt er te nuchte voor maar als je goed kijkt je ziet idd een gezicht. En zo als sommige zeggen een beetje eng en anders een beschermengeltje voor het leven
Het lijkt idd wel op iets van een gezicht rechts... Ik moet me moeder missen sinds een half jaar...denk wel dat ze mede verantwoordelijk is dat ik snel weer zwanger ben. Tis iedergeval een gedachte waar ik me graag aan vast hou
Jeezes wat heftig!!!!!!!!! Dit is echt bijna eng! Wat een foto zeg! Ik zou ook tranen en heel verwarrende gevoelens krijgen! Bekijk het inderdaad maar als een boodschap, jullie zijn niet alleen! Dood is pas dood als iedereen je vergeten is, en dat is duidelijk niet het geval bij jullie (schoon)vader. Echt super!
Hey hoi, ik ben best gevoelig voor dit soort dingen maar ik zie het niet.... Misschien kan je met paint een pijltje zetten? Ben zo benieuwd ik wil het ook zien! Groetjes