Onze zoon van 3.5 jaar heeft maat 29. Vandaag weer nieuwe schoenen moeten kopen. De oude schoenen (nog geen 2 maanden oud) waren alweer te klein. Welke maat schoentjes dragen jullie kindjes bij 3.5 jaar en rond welke leeftijd gaat het groeien van de voeten minder snel?
Mijn oudste z'n voetjes groeien 2 maten per jaar ongeveer. (tot nu toe). Hij had met 3 jaar maat 25, 3,5 jaar maat 26 en nu bijna 4 maat 27.
Ligt toch ook wel een beetje aan de lengte van een kindje? Mijn dochter is 3,5 en heeft maat 28, maar ze is wel al 1.10 lang. Dus voeten en lengte klopt dan toch gewoon? Als je zoontje 3,5 is en 95 cm en dan maat 29, dan leeft hij op grote voet, maar anders toch niet?
Met 15mnd maat 21 Met 2 jaar 8mnd maat 25 Met bijna 3 maat 28 Sinds Afgelopen september 3 jaar en 9mnd maat 30
Volgende week wordt ze 3,5 jaar, en ze heeft maat 24/25 afhankelijk van het merk. Ze is wel iets kleiner dan gemiddeld, ik denk nu rond 97(?) cm
Mijn jongste van nu net 4 jaar heeft net maatje 24..... Ze is zelf ongeveer 102cm lang. Een lekker kleintje dus