volledige rust moeten houden

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anneenna, 13 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anneenna

anneenna Lid

1 jan 2015
    16
    0
    0
    huismama
    Hallo allemaal

Ik ben nu 12 weken zwanger.
    De roze wolk is ver te zoeken.
    Vanaf het begin heb ik al bloedingen.
    Nu heb ik begin van de week heel veel bloed verloten en dachten we dat het een miskraam zou worden.
    Na een echo blijkt dat ik een grote bloeduitstoring heb in de baarmoeder :(
    Ik ben ook steeds erg duizelig en al een paar keer onderuit gegaan.
    Vandaag bij de dokter geweest en heb nu volledige bedrust gekregen :$
    Ik heb nog 2 jongens van 11 en 5 dus dit wordt nog een hele opgave.
    Zijn er mensen die ideeen hebben wat ik kan gaan doen om de tijd door te komen? ??
    ik ben iemand die altijd bezig is en zou niet weten hoe ik mn tijd moet gaan invullen :(

Groetjes annelies

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wat balen zeg! Hoe lang moet je bedrust houden dan?

Ik kan je geen tips geven want zou me zelf ook kapot vervelen en heb nog geen kinderen.
    Ik heb geen bedrust maar moet het wel erg rustig aandoen en dat vind ik al verschrikkelijk :(

Hopelijk kan iemand je helpen met je zonen? Gelukkig heb je er al een van 11 jaar, die kan zich toch redelijk redden denk ik?

3. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook volledige bedrust. Ik ben toen begonnen met haken (knuffels) dat vond ik erg leuk om te doen en kan gewoon vanuit de bank/bed. Je kunt ook een babydeken maken. Verder heb ik veel Netflix gekeken en aan al mijn vrienden gevraagd of ze af en toe langs wilde komen.

Succes!

4. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    wat vervelend joh!
    Ik weet niet hoe lang je bedrust moet houden?
    Ik heb mijn vorige zwangerschap ook bedrust moeten houden en heb mij vermaakt met tv (ik heb programma's bekeken, waarvan ik het bestaan niet wist:p), handwerken, lezen, spelletjes doen, bezoek, telefoneren of dagdromen.

5. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ook hier veel rust en ziekenhuisopnames. Misschien kun je kleuren voor volwassenen proberen? Ik word er ook heel rustig van.

6. Mijn Xander

Mijn Xander Actief lid

23 okt 2013
    318
    58
    28
    Hallo,

Ook hier enorm veel bedrust. Ik hou me bezig met breien een lappendeken voor ons baby'tje. Ik maak elke dag een armbandje. Elk bandje staat symbolisch voor 1 dag zwangerschap. Verder pluis ik het volledige internet uit. Ik heb gel nagellak met uv lamp besteld deze plaats ik bij mezelf. Is gewoon nagellak die uithard en lang blijft. Ik heb mijn vriend alle spullen die we niet meer gebruiken bij elkaar laten zoeken. Deze bied ik tweede Hands aan. Ik lees elke dag een beetje.
    Dat zijn zowat de dingen waardoor ik ritme en routine probeer te behouden. Ik heb een aftelkalender. Waarop ik elke dag streepjes trek. De ene dag maakt dat me wat down want dan vind ik het echt nog lang. De andere dag fleurt dat aftellen mijn dag op!

Veel succes met je zwangerschap, rust houden en bezigheden zoeken.

Deel Deze Pagina