ik weet niet goed hoe ik t duidelijk kan omschrijven. Ik heb last van een een "soort "buikpijn ter hoogte van mn baarmoeder of in ieder geval daar in de buurt.t voelt niet als last van je darmen of zo (ben bekend met ziekte van crohn chronische darmonsteking) en mn bloed is er gister op getest en dat was goed) als ik zit of niets doe (komt weinig voor ) dan voel ik niets maar als ik bv traploop/opren dan begint t op t ritme van traploppen zeer tedoen alsof iets ergens tegenaa drukt heel raarherkent iemand dit?? alvast bedankt
dat heb ik elke maand voordat ik ongesteld moet worden, maar jij blijkbaar nooit. kan een blaasontsteking zijn o.i.d. je blaas zit er namelijk voor. over 6 dagen is je NOD, ja ik weet het niet misschien wel de innesteling. Ik heb geen idee. sterkte ermee grtjs
Vorige maand heb ik hier ook veel last van gehad, niet fijn! Het kon volgens ha: een blaasontsteking zijn en andere infectie/ onsteking of een vroege miskraam. Veel drinken en vitamines waren het advies, ging toen weer vanzelf over....
hoi ik had dat ook liep krom van de pijn als ik iets deed. dokter dacht of zwanger of geiriteerde baarmoeder door aankomende menstruatie. heb bloedtest gedaan maar was niet zwanger was wel te vroeg voor want moet nog ongesteld worden maar nu is t over en mn menstruatie is pas volgende week ergens. zelf dacht ik misschien aan eisprong zat ongeveer helft van mn cyclus? misschien heb je er iets aan gr.cathy
ik heb allerlei vreemde steekjes nu, links recht middenin spannend hoop dat het raak is voor iedereen
hey Makey, ik had voor mijn nod ook dagen dat ik hele gemene steken en buikpijn had dat doortrok naar mijn benen en bij mij betekende het iets goeds!! dus wie weet!! succes nog 2 dagen zie ik!!
hoi, Ik ken dit gevoel heel goed, ik heb ook de ziekte van crohn en bij mij was het dan dat de endeldarm te krap tegen de rest van mijn organen zat te donderen. Wat vaak bij onze ziekte voor komt. groetjes van dieneke
mn bloed is vorige week vrijdag getest en dit was goed geen ontsteking gelukkig.ik heb nu nergens las meer van(mn darmen dan) alleen af entoe van die hele venijnige steken in mn vagina en dat trekt dan door en in mn liezen heel af en toe