Hoi Meiden, Ja, het was weer zover, precies 28 dagen!!! En ze zijn er weer . Ik dacht dat het wel fantastisch zou zijn als het deze keer raak zou zijn. Mijn ouders komen lekker bij mij op vakantie volgende week. Heb ze alweer 6 maanden niet gezien. En ze zijn allebei 50 geworden, de een in mei en de ander in februari en als slagroom op het toetje zijn ze 31 mei ook nog eens 32 jaar getrouwd. Dat is ook de dag dat ze aankomen. Ik had het wel leuk gevonden als ik het ze persoonlijk had mogen vertellen in plaats van aan de telefoon. Maar het mocht niet zo zijn. Op naar de volgende ronde!!!!! Ben wel een beetje down nu, ga zo maar eens lekker iets naar binnen werken. Heb mijn hart weer kunnen luchten, Groetjes wendy
he sh*t meid ....das echt balen , ik kan me voorstellen dat je , je ouders een mooi cadeau wilde geven ...wonen ze in het buitenland ? heel veel sterkte meid ..en probeer van je ouders te genieten ..dikke kus asjuh
oeps ik lees nu dat je op bonaire woont damnz meid ik ben jaloers ...als ik weer terug denk aan Aruba vorig jaar ...kan ik wel janken
Hoi Asjuh, Nee, ik woon in het buitenland. En ja, pa en ma moeten nog maar ff wachten. Alleen zijn al mijn nichtjes (2 en een met een kleine van 9 maanden) wel zwanger. Word er niet goed van.
kan me wel voorstellen dat je dan wat bekende steekjes van jaloezie krijgt wetende dat er om je heen zwanger zijn ....maar ook jou gaat het heus nog wel gebeuren hoor ... ik duim voor je
hoi hoi ik weet er alles van errug he als iedereen zwanger is behalve jij. laatst 17 mei waren we 9 jaar samen en ik kreeg toen ook de uitslag van mn bloedtest terug wel of niet zwanger .... niet dus jammer was n mooi cadeau voor mn mannetje geweest. hij was erg teleurgesteld maargoed op dezelfde dag komt n vriendin van ons ff vertellen dat ze zwanger is best rot eigenlijk maarja wist zij veel later die dag waren er nog twee vriendinnen van mij die posi testte erg vervelend. lijkt dus wel of iedereen zwanger raakt om je heen behalve jij ...maarre kom op meid voor ons nieuwe ronde nieuwe kansen hihi
Leeuwen77 klote he als je weer ongi wordt. Ben vandaag ook ongi geworden. Meid echt onze tijd komt nog wel !!! Nieuwe ronde nieuwe kansen, over een week maar weer flink aan de klus
Dat is inderdaad erg jammer .... was een fijn kado geweest voor je ouders en natuurlijk ook voor jullie! Veel succes in de volgende ronde en geniet in elk geval van je ouders als ze er zijn!! Liefs, Sandra
Nou Wendy, Het is echt vervelend voor je! Die stomme ook! Nou veel succes in de volgende ronde. Wanneer zie je je ouders weer. Ik bedoel na deze vakantie? Misschien kun je het ze dan vertellen, als het dan zover is....... Nou beetje onzin, maar ik bedoel het goed hoor.
Hoi Jody, Ik zie mijn ouders hopelijk dan weer in september als wij naar nederland op vakantie gaan. Maar ook dat is nog niet zeker. We zitten te twijfelen tussen 2 weken puerto rico of 3 weken nederland. Maar als wij niet in september naar nederland gaan, komen ze in november hierheen. Dus laten we hopen dat ik ze dan blij kan maken. Groetjes