Ik lijk wel schijnzwanger...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Suzanne000, Apr 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzanne000

Apr 4, 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal!

Wij zijn bezig aan ronde 8 om zwanger te worden. Begin van volgende week is mijn NOD. Maar aangezien ik al vanaf vorige week zeker dacht te weten dat ik dit keer zwanger was heb ik vanmorgen 2 testen gedaan. 1 van de kruidvat, ook al ben ik aan de vroege kant ik las hier zoveel positieve berichten over deze test. De andere was een vroege zwangerschapstest van Testpoint. Netjes gewacht tot ik volgens de beschrijving deze test kon doen. Maar helaas....2x negatief. Nou weet ik dat deze vraag al zo vaak is gesteld, maar ondanks dat ik vanaf vandaag met deze vroege zwangerschapstest kon testen, zal er dan toch niet een klein kansje zijn dat ik van de week toch positief test???
    Ik heb namelijk al een aantal dagen buikpijn, af en toe fikse steken (wordt al minder). En sinds gisterochtend ben ik veel misselijk, vooral in de ochtend (ik weet uberhaupt niet of je al zo vroeg in je zwangerschap misselijk kan zijn). En ik heb een aantal dagen gehad dat ik behoorlijk emotioneel was om wat voor reden dan ook(misschien stress?)! Verder geen symptomen..
    Nadat vanmorgen de nodige tranen hebben gevloeid, hoop niet dat dit heel overdreven overkomt, ging de hoop weer een beetje leven toen ik weer zo misselijk werd.

Al met al, ik durf voor mijn NOD niet meer te testen maar zou het kunnen? En hoe gaan jullie om met die maandelijkse teleurstelling?

2. Suzanne000

Apr 4, 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand een idee, suggestie, ervaring??

3. Porkie

Porkie Bekend lid

Dec 11, 2012
    693
    3
    18
    Hoi,

Je weet het pas 100% zeker als je je regels krijgt!

Dus afwachten geblazen!

En de teleurstelling tja die is er elke keer hoe je er mee omgaat ik weet het niet. Gewoon maar weer verder gaan denk ik.

Groetjes

4. babyfantasy

Aug 3, 2011
    57
    0
    6
    zuid holland
    Hou Suzanne

Ik had bij m'n laatste zwangerschap 3 dagen voor nod positief getest
    Die steekjes had ik ook maar verder juist geen symptomen terwijl ik iedere maand wat voelde en dacht, yes het is raak werd ik steeds weer ongesteld, de 6e maand te laat geklust, ik voelde ook niets en bleek toen zwanger te zijn?!
    Ik hoop voor je dat het toch raak is
    Erg hè dat gestress

5. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Ja het zou best kunnen dat je rond je NOD wel positief test..

Meer zinnigs is er eigenlijk niet op te zggen.. Sorry
    Even geduld en met NOD weer testeb

6. Suzanne000

Apr 4, 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

Ik wacht gewoon mijn nod af. Het is ook inderdaad het beste om gewoon af te wachten, maar hield het deze maand niet meer vol, terwijl ik eigenlijk nooit een test doe en altijd netjes mijn nod afwacht.
    Maar vandaag had ik gewoon ff een offday en hoopte gewoon dat iemand me zou vertellen dat er echt nog wel een kansje is. Ik wil deze maand gewoon de hoop nog niet laten varen (pff ik voel me zo zwanger hihi), maar al dat gestress inderdaad!
    In ieder geval bedankt! To be continued...

7. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Ik heb op dit forum al meerdere vrouwen gehoord die pas 4 dagen na de NOD positief testen hoor. Maar als het een gevoelige test is, zou je wel 4 dagen eerder mogen testen, dacht ik. Ach, het is nu gewoon dus nog allemaal onzekerheid bij je.
    Dat je emotioneel bent, dat kan ik me goed voorstellen. Zelf heb ik dat ook wel eens gehad. Niet heel uitzonderlijk, dacht ik hoor.

8. Fleurr82

Fleurr82 Actief lid

Feb 25, 2013
    344
    0
    0
    Ik kom op dit forum om eens te lezen over lotgenot
    Zuid-Holland
    Hoi.. ik wil je niet ontmoedigen, maar ik heb die schijn verschijnselen ook gehad!
    Mijn cyclus is best onregelmatig maar die ene maand was ik extreem overtijd (42 dagen). Ik begon me toen ook emotioneel te voelen, 'zwanger' te voelen, droomde over borstvoeding geven, was een keer zelfs zo misselijk dat ik braak neigingen kreeg.

Toen ging ik testen in de veronderstelling positief, maar hij was omo wit! En gelijk de dag erna werd ik ook ongesteld!
    Ik ben dus het levende bewijs dat het echt tussen je oren zit en ik geloof er ook in dat het dus mogelijk ook je ongi ophoudt. En dat willen we natuurlijk niet, we willen zsm de volgende ronde in :)

9. Uk2011

Uk2011 Niet meer actief

Alles kan natuurlijk. De enige zekerheid die je krijgt is wanneer je NA je nod test. Al die vroege testen zijn alleen maar onzeker. De hoop wordt groter en daarmee ook de teleurstelling (imho)

Wel kan ik uit ervaring zeggen dat ik voor nod al goed misselijk was, begon met ong. 3 weken (dus vlak na innesteling).
    Maar aan de andere kant had ik in de eerdere rondes ook allerlei kwaaltjes die ik nu (achteraf) aan de ontpilfase wijt.

Heb je dus niks aan, aan mijn antwoord :p Sorry!

10. Annemoon

Annemoon Bekend lid

Apr 4, 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Ik ben in januari schijnzwanger geweest en ik kan je zeggen dat dat echt geen pretje is. Alle verschijnselen waren in alle hevigheid aanwezig, maar de testen bleven 4 weken wit... De ha gaf maar een tip: relaxter worden en niet te graag willen. Dit heeft wel iets geholpen, de dag erna werd ik ongesteld na een ronde overgeslagen te hebben.
    Ik test dan ook echt niet meer voor nod, dan maak je jezelf gek van verlangen. Een groot aantal kwaaltjes horen ook bij ongesteld worden, dus ik zou je willen adviseren om afleiding te zoeken en volgende week opnieuw te testen. Succes :)

11. Suzanne000

Apr 4, 2013
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik krijg ook wel het idee dat ik mezelf een hoop inbeeldt omdat de wens zo groot is, het wordt onderhand een soort obsessie. Ik zal proberen wat relaxter te worden, want zo houd ik de boel zelf alleen maar op! Bedankt voor de tip

Share This Page