Hallo dames, Gisteren mijn eerste follikelmeting gehad na 6 dagen prikken met de hoogste dosis rekovelle ivm lage amh. Helaas maar 1 follikel. Mijn eerste x stimuleren in november hadden wij hetzelfde verhaal en dit is toen een escape iui geworden. De 2e keer stimuleren met hoogste dosering had ik 9 follikels waar toen 3 mooie 5 daagse embryo's uit zijn gekomen. Helaas heeft 1 daarvan niets gedaan en 2 zijn uitgelopen op een vroege miskraam. Ik moet nu door gaan met de injecties en vrijdag terugkomen. Ze hoopt dat er dan meer follikels zijn omdat ik dit de vorige keer wel had. Ze zegt dat het per maand kan verschillen maar het is zo moeilijk om positief te blijven ben er helemaal kapot van en zie mijn wens helemaal in duigen vallen zo langzamerhand... Heeft iemand vergelijkbaar meegemaakt? Uiteindelijk toch nog meer follikels gekregen?
Ik heb meer follikels gekregen. Helaas waren deze allemaal leeg bij de punctie en was er maar 1 eicel gevonden. Hoe is t nu inmiddels met je?
Hebben ze een antrale meting gedaan. Dat wil zeggen, een meting waar ze hebben gezien dat er meer follikels waren aan het begin van stimuleren? Daarnaast, misschien is een lang schema de oplossing of heb je die al? Lang schema bij mij was 1 maand Lucrin en daarna stimuleren met Menopur. Wisselend kan maar zo erg. Mijn eerste IVF was 12 follikels de 2de 6, dat is meer aannemelijk dan van 9 naar 1.. Wat is je AMH?