Lieve meiden, Wij zijn nu 5 weken zwanger! dol gelukkig natuurlijk en dat al na de eerste ronde. Nu heb ik al wat rond gekeken op internet maar benieuwd naar jullie ervaringen. heb sinds vanmiddag licht bloedverlies het is duidelijk oud bloed maar is dit normaal? ben zo geschrokken. morgen de vk maar even bellen of die wat voor me kunnen betekenen. kan het innestelingsbloed zijn en hoeveel dagen kan dat duren? graag reactie en ervaringen
Dank je wel meiden voor jullie reactie. het bloed is vandaag wel meer geworden ook helder rood bloed. vk gebeld en die zegt even afwachten tot na 6weken. pff wachten in onzekerheid wel moeilijk hoor. hoeveel dagen duurde het bij jullie?
Ja bloeden is gister gestopt en was uiteindelijk heel weinig. maar bij elke toilet bezoek kijk je toch even voor de zekerheid. Ben sinds gister 5weken zwanger maar voel nog niks geen enkel kwaaltje. had verwacht dat het alleen maar9 maanden op een roze wolk zou leven maar, merk nu al dat je je al snel zorgen maakt. Wat ontzettend lief om te vragen hoe het met me gaat. en ik zie jij ook zwanger gefeliciteerd?hoe ver ben je?
Ik ben nu ook ongeveer 4 weken na mijn laatste ongi,... Ik heb nog geen bloed verloren en afgelopen maandag was mijn nod. Eigenlijk ben ik bang dat ik het ook zou krijgen en ik paniek zal slaan... Heb je al een echo gehad??? Wij gaan het dit weekend al vertellen aan onze ouders... vroeg waarschijnlijk?
He meis, echo heb ik pas eind nov. duurt nog zo lang! vandaag weer boedverlies en lichte buikpijn heb er niet zoveel vertrouwen in. maar moet het als nog afwachten. en je ouders vertellen dat je zwanger bent is zo leuk hebben wij ook gedaan. en nu het niet zo goed gaat is het fijn dat ze er voor me zijn. Heel veel plezier met vertellen! moment vergeet je nooit meer!
Mijn beste vriendin heeft haar hele zwangerschap last van bloedverlies gehad. Doordat je lichaam beter doorbloed is, ga je ook makkelijker bloeden. Het is heel vervelend, je wordt er heel onzeker van, maar het hoeft niet direct iets te betekenen.