Ik heb een vraagje..... Wij gaan binnenkort naar walibi en dan weet ik nog niet of ik zwanger ben. (kan namelijk 2 dagen erna pas testen.) Kan ik dan wel in een achtbaan? of is dit niet verstandig? alvast bedankt....
hoi hoi als je het nog niet weet zijn er altijd wel dingen die je ongemerkt doet wat slecht kan zijn voor de baby zoals uit eten geen en een biefstuk bestellen of zo het is natuurlijk wat je zelf voel en of je verschijnselen hebt je zal het gewoon eens moeten kijke hoe je zelf voelt en dan gaan afwegen ja of nee maar denk niet dat het kwaad kan
dank je voor je snelle antwoord! kijk idd hoe ik me dan voel. moet natuurlijk ook nog maar lukken, maar gewoon voor de zekerheid. wil geen onnodige risico's nemen
als je zwanger bent wordt de achtbaan afgeraden omdat je dikke buik dan niet veilig is achter de veiligheidsbeugel. Als je net ontdekt hebt dat je zwanger bent heb je daar waarschijnlijk nog geen last van en kun je gerust in een attractie.
pfff das lastig heb ik nog nooit bij negedacht... denk ook al zou het kunnen dat ik het gewoon zelf niet zou durven... ik ben echt een bange poeperd hoor